thegg Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 hei, jeg skal kjøpe en pc, budskjettet ligger på 5000-6500 ? trenger litt hjelp. skal bruke den til spilling. har funnet 2 pc`er som ser litt gode ut, http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274 http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10180 hvordan pc er best av disse? kan de kjøre de nye spillene på maks grafikk? og er det en pc som er bedre for den prisen? takk på forhånd Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 PC uten strømforsyning Ta utgangspunkt i det bygget og legg på en 600W strømforsyning. Så har du en skikkelig "killer" gaming-pc Lenke til kommentar
thegg Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Har funnet en ny pc som må bygges opp, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344159 er denne bra, som sagt, kan den kjør de nyeste spillene på full grafikk uten lagg? Lenke til kommentar
Masterminders Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Komplett Gamer a20 er best Lenke til kommentar
thegg Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Komplett Gamer a20 er best trur du den kan kjør de nye spillene på full grafikk? :O Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Mitt forslag er en Phenom II X4 med GTX 470. Det er veldig viktig i dag med en god grafikkprosessor for å kunne kjøre de nyeste spillene på "full grafikk" GTX 470 er nesten dobbelt så god som Komplett-pcen i deler du har linket til i spillsammenheng. Ellers får du det den samme prosessoren, og da prosessor og skjermkort er det viktigste for spill burde du gå for mitt forslag som ligger lenket til på toppen av siden. Legg til denne: OCZ ModXstream Pro 600W og du har en skikkelig solid pc for 7000 kr. Det du ikke har sagt noe om er om du trenger skjerm inne i budsjettet også, da vil jo mitt forslag feile. Komplett gamer a20 vil derimot ikke kunne kjøre alle spill på full grafikk. Lenke til kommentar
thegg Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Mitt forslag er en Phenom II X4 med GTX 470. Det er veldig viktig i dag med en god grafikkprosessor for å kunne kjøre de nyeste spillene på "full grafikk" GTX 470 er nesten dobbelt så god som Komplett-pcen i deler du har linket til i spillsammenheng. Ellers får du det den samme prosessoren, og da prosessor og skjermkort er det viktigste for spill burde du gå for mitt forslag som ligger lenket til på toppen av siden. Legg til denne: OCZ ModXstream Pro 600W og du har en skikkelig solid pc for 7000 kr. Det du ikke har sagt noe om er om du trenger skjerm inne i budsjettet også, da vil jo mitt forslag feile. Komplett gamer a20 vil derimot ikke kunne kjøre alle spill på full grafikk. okei, men jeg skal ikke ha pc skjerm Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Mitt forslag er en Phenom II X4 med GTX 470. Det er veldig viktig i dag med en god grafikkprosessor for å kunne kjøre de nyeste spillene på "full grafikk" ............. Det ser vel og bra ut det, men han trenger vel også et hovedkort? Lenke til kommentar
thegg Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 en ting jeg lurer på, er det nøye hvordan nettverks kort jeg bruker til pc`n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå