Gå til innhold

Stort dilemma, vits i å kjøpe Nvidia?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe en Shuttle-boks. Og putte inn et ok skjermkort. 8)

Tenkte på Radeon 9700 til rundt 2200,- Men det ser ut til å vere umulig å få tak i på kort varsel. Problemet mitt er at eg må få få tak i varene seinast i løpet av i morgon (fredag 27.juni). :roll:

Alternativet er då å kjøpe et 9700 PRO eller AIW. Noke som kan bli ganskje dyrt, opptil kr. 4000,- :(

Spørsmålet er om det i det heile tatt er vits i å vurdere FX 5600 eller FX 5800 som litt billigare alternativ.

Men eg er skeptisk til støy. + at en må få plass i Shuttle-boksen då.

Noken med erfaringar som kan anbefale evt. variantar av FX??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

et FX5800 får du ikke plass til i en liten shuttle boks, bare så det er sagt (jeg vet ikke SIKKERT, men jeg kan gå utifra det, ettersom det er lite plass i den fra før, og fordi standard kjøleren til FX5800 tar opp 2 slots!

en FX5600 ville jeg ikke vurdert engang...jeg ville venta, eller gått opp til et 9700 pro

evt. gå for et 9500 pro, det er et bedre alternativ enn et FX5600 iallefall

Lenke til kommentar

Shuttle evartfall den med nforce2 chipset (SN41G2) har 2 kort plasser, en PCI og en AGP men, i instruksjons boka så står det at PCI sloten er yters og agp inert noe som hadde passet bra med tanke på de nye FX kortene, men i praksis så er AGP yters og pci innert. SN41G2 er en knall noks, men akkurat det der er litt lamt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...