Verbal Hologram Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Halo, japp etter den god del timer med dårlig bilde har jeg valgt å spørre her Har en Xbox 360 og en Toshiba 32" LCD TV HD-Ready Jeg har bare brukt vanlige xbox kabelen på den, men har fått vite at man kan oppnå bedre bilde med en annen kabel. Er det noen som kan linke meg til den kabelen? Er det denne? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12378 eller http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21210 eller en annen kabel? Takker meget for svar Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bare vås. Du får ikke bedre bilde med en dyrere kabel. Det forskjell mellom kabler som s-video, compositt, scart og hdmi men det er ingen forbedring å hente ved å bruke noe annet enn den vanlige xbox hdmi kabelen. Jeg går utifra at du allerede bruker en hdmi kabel. Hvis du ikke gjør det kan du bare stikke på nærmeste elektrobutikk og kjøpe den billigste du finner. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Bare vås. Du får ikke bedre bilde med en dyrere kabel. Det forskjell mellom kabler som s-video, compositt, scart og hdmi men det er ingen forbedring å hente ved å bruke noe annet enn den vanlige xbox hdmi kabelen. Jeg går utifra at du allerede bruker en hdmi kabel. Hvis du ikke gjør det kan du bare stikke på nærmeste elektrobutikk og kjøpe den billigste du finner. Det er akkurat det jeg ikke har, tror jeg aldri har brukt HD kabel, er ikke en av dem jeg linket til HD kabel? Jeg har bare denne her; http://www.erenumerique.fr/images/jeux/20051116/Xbox_360_cable_avance.jpg Endret 3. oktober 2010 av The-One Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 hvis du har den du linker til så håper jeg inderlig ikke du er koblet til med den gule? kobler du deg til med komponent (rød,grønn, blå)så skal du få et veldig bra bilde i 720p med din tv. men du kan også ta deg en tur på biltema eller lignende å kjøpe deg en hdmi kabel til 100kr så får du også et supert bilde hvis din tv ikke støtter komponent. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Takker for svar, så da er det egentlig lite vits i å kjøpe noen av de kablene jeg linket til? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jo, med denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12378 vil du oppnå best resultat, den kan dog fåes på alle elektro-butikker, og samme hva selger sier: den billigste er ikke dårligere enn den dyre. Kjøp billig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Du får ikkje noko betre bilete med den enn komponentkabel. Bruk den du har, Raud/Grønn/Blå. Om eg ikkje hugsar feil er det ein liten brytar på kontakten til den kabelen der du velger mellom HD og SD (elns), den skal stå på HD. Dvs. du kan få ein forskjell, men den vil mest sannsyleg være svært liten, kanskje umogeleg å sjå. Det varierer frå TV til TV kva signalkvalitet ein får med HDMI vs komponent. Endret 3. oktober 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Den er grei, da kan man bare prøve og finne ut av det Bestiller den kabelen imorra, så kommer med updates om det ble en merkbar differanse Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Den er grei, da kan man bare prøve og finne ut av det Bestiller den kabelen imorra, så kommer med updates om det ble en merkbar differanse hvis du ikke merker forskjell mellom hdmi og den gule pluggen så bør du oppsøke lege. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Den er grei, da kan man bare prøve og finne ut av det Bestiller den kabelen imorra, så kommer med updates om det ble en merkbar differanse Du har lest svarene du har fått her eller?? Eller er det sånn at tv`n din IKKE har "grønn/rød/blå" inngang?? Har tv`n din det, så bruker du det, enkelt og greit, og du kan du kjøre 1080i Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Den er grei, da kan man bare prøve og finne ut av det Bestiller den kabelen imorra, så kommer med updates om det ble en merkbar differanse hvis du ikke merker forskjell mellom hdmi og den gule pluggen så bør du oppsøke lege. Jeg har brukt den grønne og HD switchen på. Men spørsmålet var om det er best å bruke xbox kabelen (den grønne) eller denne; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12378 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du har ikkje forklart så bra kva kabel du faktisk har brukt. Er det ein grønn kabel som følger med konsollen? Om du har brukt den under, Raud/Grønn/Blå og switchen står på HD så er det ikkje noko poeng i å kjøpe HDMI-kabel. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Du har ikkje forklart så bra kva kabel du faktisk har brukt. Er det ein grønn kabel som følger med konsollen? Om du har brukt den under, Raud/Grønn/Blå og switchen står på HD så er det ikkje noko poeng i å kjøpe HDMI-kabel. Den er grei Japp det er den grøn, blå og røde kabelen jeg har brukt med HD swtichen på Da dropper jeg å kjøpe Takker for svar. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 men hvis du har dårlig bilde vil jeg anbefale å prøve en hdmi kabel, kanskje det passer din tv bedre. som sagt 100kr på biltema. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Anbefaler likevel å prøve med HDMI-kabel, det er ikkje alle TV`er som håndterer analoge signaler like godt, og du kan kanskje oppleve ett lite løft i bildet HDMI-kabler er uansett ganske billige, så store tapet er det ikkje. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Anbefaler likevel å prøve med HDMI-kabel, det er ikkje alle TV`er som håndterer analoge signaler like godt, og du kan kanskje oppleve ett lite løft i bildet HDMI-kabler er uansett ganske billige, så store tapet er det ikkje. Bare sjekk om boksen faktisk har hdmi utgang før du kjøper Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 La nettop merke til at den nye xboxen min ikke hadde samme kabler som den forrige, denne xbox kabelen har visst ikke den grønne og hd switch men kun gul,hvit og rød. Vil da denne være det som trengs? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12378 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 det som trengs for deg er skolegang! ja kjøp den kabelen, spar 30kr og vent i 14 dager før du får den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gå til Clas Ohlson, Biltema eller liknande, kjøp ein HDMI-kabel og bli ferdig med saken. Ikkje noko problem å hjelpe, men det er venta at du gjer ein aldri så liten innsats sjølv. I det minste sjekk kva kabel du faktisk har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå