Delvis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hva synes andre om IMBDb sitt nye utseende? Jeg synes det er mer rotete. Det var bedre før. Og har de kuttet ut andre anbefalinger under filmene? Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 husker folket sutra og klaga over det nye designet på diskusjon for ikke veldig lenge siden også. DET HAR VEL GÅTT SEG TIL HAR DET IKKE!??! nei jeg er enig, synes det nye designet er slitsomt akkurat nå men jeg ser på det som en tilvendingssak. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Helt forferdelig, heldigvis kan man skru det av på settings 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Helt forferdelig, heldigvis kan man skru det av på settings Flott takk for tipset Nå har jeg tilbakestilt til slik det var. 100 ganger bedre Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Av sider jeg benytter jevnt blir jeg alltid litt misfornøyd med endring av design, det er en mer menneskelig reaksjon. Fungerer egentlig greit, men jeg undres egentlig over hvorfor man våger å foreta endringer. Det finnes ingen mer negativ horde enn oss Internett-brukere, spesielt kommunikasjonen i tekstform blir ekstra skarp. Jeg regner med IMDB går seg til som det meste annet av endringer i livet. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Helt forferdelig, heldigvis kan man skru det av på settings Flott takk for tipset Nå har jeg tilbakestilt til slik det var. 100 ganger bedre Hvor gjør man dette ? Finner det ikke.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Site Preferences. Huk av den øverste (man må være innlogget) 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg misliker det nye utseendet sterkt. Er medlem, men det er svært sjelden jeg gidder logge meg inn siden jeg ikke bruker det stedet så ofte. Det er mest for å ta en rask søk etter en film eller serie en gang i blandt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Litt irriterende at den nå gir deg mindre info som standard, når man trykker seg inn på en film. Det betyr et ekstra klikk for å få full info. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Site Preferences. Huk av den øverste (man må være innlogget) Takk for tipset. Likte ikke det nye utsenet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå