RasmusKRiis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Noen tanker? 1/320 sec I f/5 I ISO 100 I 35 mm I Olympus E-30 Endret 5. oktober 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
emero Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hadde hjulpet om det lå et bilde der Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Hadde hjulpet om det lå et bilde der ja, fiksa det nå Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Likte det, kanskje noe smal DOF etter min smak? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg syns komposisjonen, utsnittet og lyset sitter veldig bra, og ser for meg at bildet kunne gjort det veldig bra i en lav DOF serie om du tok fire bilder til av den samme radioen. Alene gir ikke bildet meg noe spesielt, med mindre du legger til en tekst om favorittradiostasjonen din, da blir det fort spennende igjen. Mine tanker =) EDIT: Tror faktisk at alt som skal til for min del er en litt mer personlig bildetittel. "My Favorite"? Endret 8. oktober 2010 av -Teddy- Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Bra bilde. Finfin komposisjon. Likte duotonene. Dybdeuskarpheten passet godt på dette bildet. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er ikke helt sikker på hva du vil si med dette bildet. Skal det være produkt? Skal det være noe annet? Hvorfor står den på 92? Jeg får ikke helt følelsen av hva bildet prøver å kommunisere. Komposisjonen er helt ok. DOFen er bra, og man får en fin linje mot 92. Fargemessig så er det ikke så mye man kan gjøre, da jeg regner med at det er børsta stål over hele linja der. Liker kontrastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå