Subzero245 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Dette problemet startet for et par uker siden, først var det bare når jeg spilte WoW, men etter en stund oppsto det i alle spill(SC2/CoD4/MW2) Det som skjer er at skjermen blir fylt med masse støy i alle farger og PCen fryser. Og jeg må restarte den ved å trykke på restart/av på -knappen. Specs: eVGA 750i FTW eVGA GTX280's i SLI intel Q9450 Corsair 1000HX Corsair Dominator 4GB WD VelociRaptor 300GB Creative SB X-Fi XtremeGamer Windows 7 prof 64-bit Jeg har prøvd forskjellige driver til ingen nytte. Har også gjort en full reinstall av windows også til ingen nytte. I tillegg har jeg kjørt med SLI av og på, men problemet er der ennå. Har kjørt evga precision og realTemp mens jeg har spilt, og ingen temp har vært close til noe farlig høy temp. Så er det et av gfx kortene som holder på å ta kvelden? får de ikke nok strøm? Endret 7. oktober 2010 av Subzero245 Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har du testet med kun et kort i maskinen om gangen? Ville også tatt en test av minnet. Memtest86. Lenke til kommentar
Vasco Da Lama Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har du sjekket temperaturene på CPU? Eller kanskje en driveroppdatering har introdusert problemet. Lenke til kommentar
Masterminders Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Sjekk om minne fungerer som det skal, sjekk skjermkort hver for seg., og sjekk tempraturer på komponentene dine, Lenke til kommentar
Subzero245 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 CPU temps er ikke over 50C, ingen ting er overklokket. Skal kjøre memtest, og prøve med ett kort i maskinen, når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 har du fått sjekket dset no? ka slags psu har du, kor mange watt har du? Lenke til kommentar
Subzero245 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 0 feil på mem test. har Corsair sin 1000watter. Er på vei til å teste med bare 1 gfx kort. Lenke til kommentar
Subzero245 Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Etter å ha testet begge kortene nå ser ut som om at det var det ene gfx kortet som var kaputt (: Første kortet jeg prøvde crashet etter bare få mins med spilling, mens det andre har holdt nå i flere dager. Takk for svar. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 fint at du fant ut ka det var! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå