Gå til innhold

Noen som vet hva denne klokken heter?

Espyy

Anbefalte innlegg

Foreløpig har jeg bare litt informasjon om headsettet. Jeg antar at det er liten kjangse for at noen i det hele tatt kjenner den igjen, men det er da lov å prøve? :)

Det har seg slik at jeg fikk prøve et headsett som jeg likte kjempegodt, men problemet er at det ikke står noe som helst på klokkene, bortsett fra CD. Jeg synes det er veldig overraskende at produsentene ikke har satt på navnet på headsettet.

Den gir veldig god bass. På veldig høyt volum så begynner det rent å kile i ørene pga. all bassen. Jeg har nesten aldri prøvd ordentlige klokker før. Det eneste jeg har er et Koss Porta Pro headset som jeg gjerne ville ha byttet ut selv om det gjør en helt fin jobbb allerede.

Fargen var sølv, men den hadde også 3 forskjellige farger (gul, grønn og rød) som var satt opp som avlange rektangler ovenfor hverandre som lyste og blinket(?) ettersom musikken ble spilt.

Jeg forstår veldig godt hvis du synes at dette var ganske rotete satt opp, og kanskje litt vanskelig å forstå alt jeg har skrivd, men det er ikke så lett når jeg ikke har fått en ordentlig god titt på headsettet :)

Jeg håper det er noen som har kjennskap til dette headsettet, for jeg har ikke hatt noe hell når jeg desperat har søkt etter det på google. Hører riktignok bare på rock/hard-rock og metal, men likevel så var det så digg at jeg bare må ha det headsettet! ;)

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ei i klassen min som har disse, men siden hu ikke hadde kjøpt dem, så vet hu ikke hva de heter eller hvilken butikk de kommer ifra.

Jeg kan så klart spørre om hu kan få sendt meg et par bilder :)

Men det kan da ikke være så mange headset som har sånne blinkende lys på siden? Og det er sånne kopper som dekker hele øret forresten ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg fant den!

http://www.techimo.com/articles/index.pl?photo=243

Hvis du ser på det lille bildet av headsettet helt øverst, så kan du se antydninger til 3 rektangler på koppen :) Grønn på den nederste, oransje på den neste, og hvit på den øverste. Beskrivelsene passer også veldig bra, med at det er morsomt å ha på de når det er mye bass.

Også det at det vibrerer på høy lyd er sant, så jeg tror faktisk jeg endelig har funnet det :)

Nå gjenstår det bare å finne ut hvor jeg kan få kjøpt det og hvor mye det vil koste meg. Har en dårlig følelse der :/

EDIT: Fy søren så stor prisforskjell det kan være mellom en norsk butikk og en amerikansk butikk...

http://www.edimensional.com/product_info.php?cPath=22&products_id=30

Den i den amerikanske butikken koster jo ingenting! Skjønner ikke hvordan de kan selge et så bra headset billigere enn Koss Porta Pro!

http://www.mobilbutikken.com/index.php?main_page=product_info&cPath=35_67&products_id=935

Uansett så blir nok dette et definitivt kjøp fra min side :) Og om jeg ikke skulle bli helt tilfredsstilt i lengden (noe som ville vært rart), så kan jeg vel eventuelt skaffe meg en Beyerdynamic DT700PRO? :)

Endret av Espyy
Lenke til kommentar

Ser ut som den amerikanske butikken har de på tilbud, og de sender visst til Norge, så går sikkert greit å kjøpe fra dem.

Angående DT770: Nå har jeg ikke prøvd det nevnte headsettet, men utifra hvor vel ansett Beyerdynamic DT770 er på dette forumet her (og prisforskjellen), så vil jeg nok tørre å påstå at DT770 er i en helt annen klasse en dette headsettet.

Så før du kjøper, hvorfor ikke prøve DT770? Skulle ikke være så vanskelig å finne en butikk mtp. hvor populære de hodetelefonene er blitt. Og jeg kan si deg at det er litt av en opplevelse, første gangen man prøver noen skikkelige hifi-klokker. Hodetelefoner nede i 500-kroners gata kan ikke sammenliknes :)

Lenke til kommentar

Ja, hvis jeg skal kjøpe disse, så blir det nok fra den amerikanske butikken, for Mobilbutikken har jeg både hørt noe dritt om, og at de ikke har svart på mailen jeg sendte dem enda.

Jeg hadde i hovedsak gitt opp håpet med å finne AudioFX headsettet, men da du spurte om bilder, så søkte jeg på "headset with lights" eller noe sånt, også så om jeg kunne finne noe som lignet i det minste, så du kunne få et inntrykk av hvordan det så ut. Det var virkelig en god følelse å endelig finne fram til det headsettet, og jeg må nesten takke deg for det :)

Uansett, det koster så lite (blir vel omtrent 200,-?) så jeg tenker jeg kjøper det uansett, men likevel skal jeg benytte sjansen til å få prøvd Beyerdynamic DT770PRO hvis jeg skal innover til Oslo, Lørenskog eller no slikt :) Har ikke noen store musikkbutikker i nærheten skjønner du. Bor litt utpå landet :p

I "verste fall", så ender jeg opp med å ha et headset i reserve (AudioFX) eller eventuelt noe å gi bort til en venn eller noe sånt :)

Takk for hjelpen! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...