Andre88no Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Skal ha meg nye hodetelefoner da jeg snart skal ut å reise i ett halvt år. Hører mye på house, trance og lignende så er glad i masse trøkk og bass. Så tenkte litt på en av de to beats by dre hodetelefonene, men vet ikke helt om jeg vill ha de største for de ser litt for store ut. Noen som vet om det er noen butikker i Bergen som har disse på utstilling ? kunne tenkt meg å se og prøve de før jeg kjøper en av delene Så foresten at det er en nyere versjon av de minste, de som heter solo. Den nye versjonen med HD i navnet, tror dere det er store forskjellen? Lenke til kommentar
elwood84 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Monster beats by Dr. Dre selges vel på eplehuset. Det er veldig få autoriserte forhandlere av disse. Og for guds skyld ikke kjøp de billig på ebay da de mest sannsynlig er fake og kan være svindel. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Du bør prøve Sonys hodetelefonserie XB (Xtra Bass), f.eks Sony MDR-XB700 eller de noe mindre MDR-XB500. Mye bedre og billigere enn Monsterene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101281&st=0&p=13583803entry13583803 Nå er prisen nede i ~600... Endret 14. november 2010 av bar1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå