fosssena Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hallo folkens! Jeg bestilte 10 bokser med snus fra http://www.northerner.com/ for ca 1 måned siden. Fikk brev fra Postens Godssenter Oslo den 23.09.2010 der det sto: Ankomstnr: 33 2 48750 Ankomstdato: 23.09.2010 Returdato: 07.10.2010 MELDING OM ANKOMMET UFORTOLLET SENDING Beskrivelse: SNUS Avsender: NORTHERNER Vekt (kg): 1 Avsenderland: USA Produkt: BREVPOST FRA UTLANDET For å fortolle sendingen må følgende dokumentasjon sendes inn: SENDINGEN INNEHOLDER FORBUDT VARE SENDINGEN VIL BLI RETURNERT TIL AVSENDER VED RETURFRISTENS URLØP. Vi ber om at dokumentasjonen som etterspørres sendes oss sammen med denne meldingen, snarest og seinest 2 dager før sendingens returdato. Dokumentasjonen må merkes med referansenummer. Bedriftskunder som ikke tidligere har oppgitt kontaktperson og e-postadresse bes oppgi dette. E-postadressen vil bli brukt til utsending av fortollingsdokumenter og fortollingsfaktura. Kontakperson m/store bokstaver (kun bedriftskunder): ........................... E-post (kun bedriftskunder): ....................................... Med venlig hilsen Posten Godssenter Oslo Har jeg noen sjangse til å få produktet eg kjøpte, eller er løpet kjørt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå