South_Bridge Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Har 2 xboxer: 1: gammel hvit xbox med ødelagt harddisk 2: svart elite kjøpt feb 2010 Jeg har til nå brukt den svarte til xbox utvikling og spilling(vært kobla til pcskjermen), men har nå satt den i stua og kobla den opp til TV. Det jeg lurer på er om jeg bare kan ta med harddisken og sette den på den hvite og så blir de "like"? Tenkte å bruke den hvite til utvikling (xna) men det funker dårlig uten harddisk da man må laste ned noe software til den. Noen som har peil? Endret 3. oktober 2010 av South_Bridge Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ja, det er ingen forskjell på xbox 360 versjonene. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du kan også bruke en minnepenn på ene boksen, så slipper du å bytte disk frem og tilbake Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Du kan også bruke en minnepenn på ene boksen, så slipper du å bytte disk frem og tilbake Helt vanlig minnepenn lzm? svarte er det de selger de svindyre minnekorta for da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 det er ikke så lenge siden de kom med en oppdatering som gjorde det mulig å bruke minnepenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå