Gå til innhold

Forsvunnet SMS lyd HTC desire

Nutten

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt og søkt på nettet og klikket telefonen tom for batteri, men finner ikke svar, så dere som kan HTC er mitt siste håp. Jeg er helt ny bruker av HTC Desire, og har på en eller måte klart å slette meldingslyden min. Det er kun vibrering og ingen lyd når jeg får en SMS, mens alle andre toner fungerer. Den står på Normal profil, og jeg har prøvd å bytte "varselstone", men ingen tone høres når jeg mottar sms.

Noen som har opplevd det samme, som kan hjelpe? Hvordan får jeg tilbake SMS lyden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Nutten skrev (På 3.10.2010 den 15.00):

Jeg har søkt og søkt på nettet og klikket telefonen tom for batteri, men finner ikke svar, så dere som kan HTC er mitt siste håp. Jeg er helt ny bruker av HTC Desire, og har på en eller måte klart å slette meldingslyden min. Det er kun vibrering og ingen lyd når jeg får en SMS, mens alle andre toner fungerer. Den står på Normal profil, og jeg har prøvd å bytte "varselstone", men ingen tone høres når jeg mottar sms.

Noen som har opplevd det samme, som kan hjelpe? Hvordan får jeg tilbake SMS lyden?

Tja si det....du har sikkert vært inne i meldinger > menu > innstillinger > og huket av for "Spill varslingslyd"?

Det er vel der og på hovedinnstillinger under lyd du kan prøve å finne løsningen.... :)

Lenke til kommentar
  osmano skrev (På 3.10.2010 den 15.48):
  Nutten skrev (På 3.10.2010 den 15.00):

Tja si det....du har sikkert vært inne i meldinger > menu > innstillinger > og huket av for "Spill varslingslyd"?

Det er vel der og på hovedinnstillinger under lyd du kan prøve å finne løsningen.... :)

Danke schjøn!!! Er det mulig å ikke finne det selv... Jaja, tusen takk takke tusen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...