_Morten_ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg fikk fifa 11 på lanseringsdatoen og har nesten spilt siden da:) jeg lurer på om flere har problemer med at spillet lagger/hakker fryktelig? kjøpte mitt fra gamezone.no og spiller jeg offline kamper med kompiser hakker bildet og spesielt fra 60 min til slutt.. samme gjelder da jeg spiller karriere! Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg fikk fifa 11 på lanseringsdatoen og har nesten spilt siden da:) jeg lurer på om flere har problemer med at spillet lagger/hakker fryktelig? kjøpte mitt fra gamezone.no og spiller jeg offline kamper med kompiser hakker bildet og spesielt fra 60 min til slutt.. samme gjelder da jeg spiller karriere! Har hørt at det det lagger for mange online ja,men ikke offline. Det beste er kanskje å vente å se om det kommer noe oppdatering eller noe slik vis det er ps3 du snakker om Lenke til kommentar
No Life Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg fikk fifa 11 på lanseringsdatoen og har nesten spilt siden da:) jeg lurer på om flere har problemer med at spillet lagger/hakker fryktelig? kjøpte mitt fra gamezone.no og spiller jeg offline kamper med kompiser hakker bildet og spesielt fra 60 min til slutt.. samme gjelder da jeg spiller karriere! Har desverre akkurat samme problem, bare at jeg kjøpte spillet på absoluttspill.no. Det er fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
Panteren Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja, samme skjer hos vennen min når vi spiller også. Det er på Xbox 360 da, men det lagger litt når det er frispark eller når keeperen skal skyte ut ballen, på offline Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg fikk fifa 11 på lanseringsdatoen og har nesten spilt siden da:) jeg lurer på om flere har problemer med at spillet lagger/hakker fryktelig? kjøpte mitt fra gamezone.no og spiller jeg offline kamper med kompiser hakker bildet og spesielt fra 60 min til slutt.. samme gjelder da jeg spiller karriere! Aldri hørt om lignende problem. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har det samme problemet, men det funka fint når eg testa det på ein anna PS3. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg fikk fifa 11 på lanseringsdatoen og har nesten spilt siden da:) jeg lurer på om flere har problemer med at spillet lagger/hakker fryktelig? kjøpte mitt fra gamezone.no og spiller jeg offline kamper med kompiser hakker bildet og spesielt fra 60 min til slutt.. samme gjelder da jeg spiller karriere! Aldri hørt om lignende problem. Seriøst? Jeg sliter med det selv, mens andre ikke sliter. Er slik på både 360 og PS3, noen opplever det, andre ikke. Sugent som juling. Lenke til kommentar
Bjørgvin Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Hei Vi har identisk problem ved bruk av FIFA 11. Hastigheten på vårt bredbånd er super, her ligger feilen ikke. PS#-en er tilkoplet en 4 år gammelt LG flatskjerm er oppleves FIFA som hakkete. Når vi tilkoplet PS3-en med tilbehør til vår nye stue PC så var det ingen hakking, alt funket 100 % Kan spillet Kort & godt stille krva til TV-en som benyttes ? Endret 1. juni 2011 av Bjørgvin Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg sendte inn min ps3 til elkjøp og de testa den og rensa den, men det hjalp ikke og de fant ikke noe, så vi klagde igjen å de sendte den inn til Playstation og de fant heller ikke noe så vi fikk ny og da lagger det ikke i det hele tatt, så det var ps3 som rett og slett var bugga. nå går det glatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå