Gå til innhold

Problem med spesifikk nettside

Anbefalte innlegg

Ok, litt usikker på om dette holder seg innenfor reglene her på forumet. Så jeg skal prøve å holde det så mye innenfor reglementet som jeg kan :)

Det er en spesiell nettside som er litt fra og til i fra min pc. Noen ganger funker den, men som regel så går det ikke å komme inn på denne. Siden det er snakk om ligger i kategorien torrents, og da er hastighet en vesentlig del av greiene. De gangene denne siden virker så er hastigheten på torrentsene som det skal være, men plutselig så kuttes all kontakt og ting går til null.

Fra min samboers pc så er denne siden oppe og går hele tiden, også de gangene den ikke er tilgjengelig fra min pc.

Jeg har testet lignende sider uten å oppleve dette der. Det er bare denne siden jeg har opplevd dette med.

Har noen en idé om hva som gjør at en side ikke fungerer på en pc, men er oppe og går på en annen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Get. Prøvde den siden din, og der står det at siden er nede. Da går jeg ut i fra at problemet ikke er hos meg ;) Men hvordan setter man opp en DNS, om det skulle være nødvendig?

Edit: Testa det enda en gang, fikk da beskjed om at siden var oppe... hmm

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...