Gjest Randomgutt Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei, jeg og en jente har snakket sammmen i mange måneder via msn, siden februar faktisk, og jeg har møtt ho en del ganger, og jeg vet ho liker meg veldig godt og det gjør jeg også, sist helg var det fest hos meg og vi fikk en god tone ho sa hvor mye ho likte meg og alt sånt. Er vi klare til å være sammen? og hvordan skal jeg gå frem? 16år Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Om dere gjør kjæresteting så er det klinkelnde likegyldig om dere sier dere er sammen eller ikke vel? 3 Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 +1 Kaller man seg kjærester er det simpelthen bare en felles definisjon. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Om dere er sammen i praksis, men ikke offisielt, er det meget få jenter som ikke synes det er søtt om du spør "vil du være kjæresten min?" med rett tone i rett øyeblikk. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Om dere gjør kjæresteting så er det klinkelnde likegyldig om dere sier dere er sammen eller ikke vel? Det er jeg ikke enig i, det er alltid greit å få det avklart. Men da bør man være bra sikker på at den andre vil ha et forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå