conar88 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Har et lite pc problem.. Når jeg starter pc'n om morgen, så kommer det opp blå skjerm og deretter restarter pcn seg om og om igjenn. Har nettop kjøpt ny harddisk med 64mb cash.. problemet forsvant ikke. Jeg vurderernå å kjøpe ny strømforsyning, min er litt gammel nå.. Håper det er noen data experter som kan hjelpe meg........ :) Etter 4-5 forsøk, så kommen den endelig inn i windows.. Endret 3. oktober 2010 av conar88 Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 du kan prova med at kun bruke en ram brikke.. Lenke til kommentar
conar88 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 du kan prova med at kun bruke en ram brikke.. ja, men tror du det er feil med mine rambrikker ? Har 2stk på 2GB Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ved bluescreen vil du få opp en feilkode, denne er veldig interessant for å finne ut hva som kan være feil. Illustrasjonsbilde. Om du mistenker minnebrikkene, så kan du hente ned memtest og kjøre en test. Google er kjekt. Bare spør om du lurer på noe. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Lett å bli lurt når man skal kjøre memtest så her er en link som gir deg riktig program : http://memtest.org/#downiso Om strømforsyningen er halveis gåen så kan det hjelpe å plukke ut for eksempel eksterne usb enheter. Lenke til kommentar
conar88 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Lett å bli lurt når man skal kjøre memtest så her er en link som gir deg riktig program : http://memtest.org/#downiso Om strømforsyningen er halveis gåen så kan det hjelpe å plukke ut for eksempel eksterne usb enheter. Hallo Skulle bare si at min strømforsyning, tok kvelden igår.. hadde ei gammel enermax 720 w psu Har nå bestilt meg en ny psu. Endret 4. oktober 2010 av conar88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå