Gjest Undrende fyr Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Halla. Har et problem. Jeg er en mann i 20åra og har kjæreste. Problemet er at jeg ikke klarer å gi henne orgasme om det så skulle vare i 10 minutter eller 4 timer! Jeg har hatt et par kjærester tidligere og utallige sexpartnere gjennom årene, nesten ALLE har fått multiorgasme mens et par kun én. Et par spruta også, noe som endte med ny overmadrass. Men med kjæresten nå så skjer det ingenting. Hun sier hun har hatt orgasme før når hun har tafset selv, så dette irriterer. Jeg er skikkelig nedfor når det gjelder sex med henne. Det er gøy å begynnelsen men kjedelig etter en stund. Om jeg så beholde tempoet på fingringen eller massasjen av clitoris, eller øker/minsker tempo. Om jeg spiser med myk nok tunge eller ei, tar hun i alle stillingene hun elsker, hardt og godt slik hun sier hun liker det (ja jeg spør, jeg er ikke intetanende og bare kjører på), så er det eneste jeg får er stønning. Dette ødelegger for meg. Elsker damen høyt, men sex er IKKE like gøy lenger... Og for de som har tenkt å spørre: vi har gjort alt, i senga. Kommer ikke på stillinger og ting vi ikke har gjort. Alt fra anal til rimming. Sex ute, inne, hos venner, overalt. Lamt. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen har vanskeligere for å få orgasme enn andre, slik er det dessverre. Tror ikke at du skal lage et problem for din del, eller hennes del at hun ikke får orgasme. Nyt heller sexen som den er, skal dere konstant jage etter orgasmen går dere lei til slutt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) postet veldig feil Endret 4. oktober 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
cerice Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Seriøst? Eg har vore i ein lignende situsajon, bortsett frå at eg er den andre parten (jenta som ikkje fikk orgasme), og eg syns du takler denne situasjonen heilt feil. Dersom kjærasten min hadde sagt til meg at han syns det var kjedelig å ha sex med meg pga at eg ikkje får orgasme hadde eg blitt utruleg såra. Det er verken din eller hennes feil at ho ikkje får orgasme, og du burde ikkje vere så besatt av å få det til. Kanskje er det til og med slik at ho får ein slags presentasjonsangst av at du virker så avhengig av at ho skal få orgaasme. Kan du ikkje berre slappe av og nyte sexen slik den er, med eller uten orgasme? Du må være klar over at jenter er mykje mindre avhengig av orgasme for å nyte sex. For gutter er det stort sett slik at sexen ikkje er "gjennomført" før dei har spruta, men for jenter flest er det ikkje slik. For jenter kan sexen være veldig deilig sjølv om ein ikkje får orgasme. 2 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hun kan hjelpe til selv, du kan stresse mindre og ta deg bedre tid. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg sier meg fullstendig enig med cerice, og kan opplyse om at det å vite at partneren stresser med at du skal komme ikke hjelper i det hele tatt. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Men med kjæresten nå så skjer det ingenting. Hun sier hun har hatt orgasme før når hun har tafset selv, så dette irriterer. Jeg er skikkelig nedfor når det gjelder sex med henne. Det er gøy å begynnelsen men kjedelig etter en stund. Om jeg så beholde tempoet på fingringen eller massasjen av clitoris, eller øker/minsker tempo. Om jeg spiser med myk nok tunge eller ei, tar hun i alle stillingene hun elsker, hardt og godt slik hun sier hun liker det (ja jeg spør, jeg er ikke intetanende og bare kjører på), så er det eneste jeg får er stønning. Jeg tror nok du krever for mye og dette kan nok være med på at hun ikke klarer å slappe godt nok av til å få orgasme. Noen jenter kommer kunn når de stimulerer seg selv alene. Thats life. Du skal være glad du har en som elsker deg og som du elsker tilbake. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vi har gjort alt, i senga. Kommer ikke på stillinger og ting vi ikke har gjort. Alt fra anal til rimming. Sex ute, inne, hos venner, overalt. Ingenting å klage på her! Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Men har hun fått det med andre gutter da? Jeg får det til selv, men ikke med gutter, samme hva man prøver så bare får jeg det ikke til. Lenke til kommentar
Gjest mr p00 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har vært sammen med samme dama i 11 år uten at jeg klarer å gi henne det ho definerer som orgasme. Å få ho til å sprute er null problem, men det gir hennne ikke en orgasmefølelse. Kan pule en time eller to uten at hun kommer,men hun ønsker sex ofte, helst en gang pr dag om det er opp til henne. Jeg har egentlig innfunnet meg med at jeg ikke klarer å gå henne en orgasme, det er kun ho selv som klarer det når hun fingrer seg selv. Sålenge ho nyter sexen spiller det ingen rolle for meg om ho kommer eller ikke.. Tidligere ble jeg litt frustrert av det, men etter en stund gav jeg bare faen i bry meg med det. Så jeg synes du bare skal slappe helt av, skjer det så skjer det, det er ikke noe å stresse med da det bare ødelegger sexlivet. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg