Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke å komme!

Gjest gutt

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt som nylig hadde besøk av ei flott jente. Man kan si at jeg er uerfaren seksuelt. Vi hadde sex flere ganger, men jeg klarer ikke å komme! Jeg kan være kåt på henne gjennom hele dagen, og hun kan merke dette men når vi først begynner er det akkuratt som om junior slapper av. Jeg får den inn i henne, men det er akkuratt som om jeg akkuratt har hatt orgasme, den er halvslapp og jeg føler lite. Hun sier det er kjempedigg og det er jeg veldig glad for, jeg vil jo ikke at det skal være kjedelig. Men jeg føler det nesten er umulig å komme. Det går helt fint når jeg er alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg er alene kan den bli så hard at det nesten gjør vondt ja. Det var egentlig det jeg tenkte meg, jeg merker at jeg spenner mye muskler og nesten glemmer å puste iblant. :whistle:

Lenke til kommentar

Hadde også dette de første gangene, første 2-3 gangene hadde vi sex så lenge at jenta ble sår og sa at vi måtte stoppe...litt overraskende når frykten var å komme omtrent med det samme den kom inn. :tease:

Lenke til kommentar

hadde akkurat samme problem som deg, jeg var sammen med en jente over en lang periode 4+ år.

jeg fikk aldri orgasme inne i henne, hu tente meg ja men hele greia sitter i hodet ditt.

jeg fikk meg en ny dame som jeg er ekstremt tiltruket av, deilig som fy. henne har gjort noe med meg som jeg ikke skjønner, jeg kan faktisk få orgasme 3+ dager på rad, noe som var totalt umulig tidligere.

for det første tenker du alt for mye på det, derfor fungerer det ikke, slapp av tenk på hvor deilig damen din er.

underbevistheten din tenker på at du ikke kommer, der av full brems

for det andre runk mindre.

let go, be free. jeg vet at det ordner seg

Lenke til kommentar

Hei, trådstarter her.

Jeg tenkte på noe for noen dager siden. Jeg er ikke omskjært men forhuden min er sånn at den legger seg bak hodet, uansett tilstand. Hodet er altså aldri tildekket av forhuden. Kan dette ha noen effekt på følsomheten? Tenker da på at den hele tiden er tørr, skraper mot bokseren osv.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...