Yellowm Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hei! Jeg har et slik problem: Counter-strike henger seg opp etter en times spilling. Jeg har klokket maskinen min men den er ikke klokket lenger. Problemet kom etter at jeg klokket den. Når jeg skur av maskinen får jeg en blåskjem, ett brøkdels sek, så restarter den. Noen som kan hjelpe meg? mvh ole Lenke til kommentar
Psycho Dad Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Formater pc`n din og legg inn windows på nytt funka for meg! :smile: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Prøv oxo å klokke ned litt å se om problemet forsvinner! Prøv oxo ut nyere eller gamle-men-anbefalte drivere. Lenke til kommentar
Yellowm Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 hva er "nyere eller gamle-men-anbefalte drivere"? Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 vent nå litt.. hva har du av hardware? og hvilken windows har du!? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 13:39, Yellowm skrev:hva er "nyere eller gamle-men-anbefalte drivere"? Nyere drivere er nyere drivere enn det en har. Gamle-men-anbefalte drivere er gamle drivere som er gode og stabile. Mange bruker ikke de nyere XP-driverne pga. det. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Psycho Dad skrev (2002-02-02 10:40):Formater pc`n din og legg inn windows på nytt funka for meg! :smile: Hihi formater pc`n din. Formatere hardisken kansje... Klarte bare ikke å motstå denne :smile: Sannsynligvis beste måten å få vekk problemet på, det er det. [ endret av blackice den 2002-02-05 19:07 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå