-kristoffer- Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har prøvd å finne en bilstereo med docking til iPhone, slik at iPhonen plasseres rett på fronten til stereoen. Måtte lete lenge men til slutt fant jeg denne: http://www.pixmania.com/no/no/6670884/art/tokai/bilstereo-usb-sd-mmc-ipod.html Den har en skuff foran der man kan plassere iphone/ipod. Akkurat det jeg er ute etter. Har noen erfaring med denne? Finnes nesten ingen informasjon på nettet. Og finnes det andre produkter med samme mulighet? Jeg har ikke funnet noen. Jeg er ikke interesert den varianten hvor iphone/ipod legges i et rom inne i stereoen. Svært upraktisk da hvis for eksempel telefonen skulle ringe. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvis du driter i alt som heter kvalitet, både på lyd og produktet generellt, så kjøper du den tokai spilleren.... Hvis ikke, så kjøper du deg en ipod/iphone ready spiller fra pioneer eller alpine, og en egen holder til til ipod/iphone som du monterer på en egnet plass 1 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Fusion har vel en spiller der ipoden faktisk blir helt skjult innne i spilleren.. LINK (den var nylig på tilbud der til tusenlappen, om du sender mail og spør pent så kan det være du får til tilbudspris). Kvalitet kan jeg desverre ikke si noe om, men garantert bedre enn Tokai.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå