-lost Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hei, jeg bruker Opera som nettleser. Men nå har jeg et problem, bilder vises ikke der de skal. F.eks hvis jeg går på en nyhetsside så vises ikke riktige bilde under riktig overskrift. Dette skjer på mange forskjellige sider, er det noen som har tips om hva jeg kan gjøre? Endret 31. oktober 2010 av -lost Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hvilken versjon av Opera? Og har du eksempler på sider hvor bilder vises feil? Endret 3. oktober 2010 av PerB Lenke til kommentar
-lost Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvilken versjon av Opera? Og har du eksempler på sider hvor bilder vises feil? Verson 10.62 Versjonssteg 3500 www.dagbladet.no er det ofte feil bilde på, + div andre sider. men mange sider som er riktige og, men det er alltid de samme sidene det er feil på. Men sånn som facebook er alltid riktig. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hjelper ikke med "ofte feil". Hvor har du problemer akkurat nå? Legg med skjermdump. Lenke til kommentar
-lost Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvilken versjon av Opera? Og har du eksempler på sider hvor bilder vises feil? Her er bilde:) Her passer ikke akkuratt overskriftene til bildene kan man si Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Prøv: Meny -> Innstillinger -> Slett private data Lenke til kommentar
-lost Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Prøv: Meny -> Innstillinger -> Slett private data Takk for tips, men det funka desverre ikke:( Lenke til kommentar
-lost Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Ingen flere som har forslag? Lenke til kommentar
Cleopatra Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ingen flere som har forslag? Jeg henger meg på denne tråden - har akkurat samme problem.. Legger ved to eksempler (dette var bare en tilfeldig side jeg fant hvor det var lett og se feilen). Eksempel 1 er siden jeg først fikk opp, og som er feil. Eksempel 2 viser forandringen etter jeg oppdaterte nettleseren (F5) Ser det ble litt forskjellig format her, men dere ser problemet.. Jeg har reinstallert Opera, slettet privat data, CClean og div for å prøve, men ingen ting hjelper - har vært slik i flere måneder nå. Håper det er noen som kan hjelpe her, som dere skjønner er det fryktelig irriterende.. Lenke til kommentar
Cleopatra Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Og slik så denne siden ut, da jeg gikk inn på nytt etterpå: Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) cache corruption, delete cache. Rett fra munnen til en dev:)Slett: C:\Users\BRUKERNAVN\AppData\Local\Opera\Opera\cache (standard) Du finner riktig cache folder ved å skrive opera:about i adresselinjen well if that still doesn't work, they might want to try disabling opera:config#Performance|EnablePipelining to see if that makes a difference Endret 12. oktober 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Cleopatra Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 cache corruption, delete cache. Rett fra munnen til en dev:)Slett: C:\Users\BRUKERNAVN\AppData\Local\Opera\Opera\cache (standard) Du finner riktig cache folder ved å skrive opera:about i adresselinjen well if that still doesn't work, they might want to try disabling opera:config#Performance|EnablePipelining to see if that makes a difference Å slette Temporary Internet Files gjorde susen - der var det fullt gitt Tusen takk for hjelpen!!! - føles som jeg har ny pc nå Det merkelige var at jeg trykket på "slett filer", men den sletta ingen ting - måtte inn på loggen og så slette.. Lenke til kommentar
-lost Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Funka for meg og, takk!!! men jeg skjønner ikke detta for jeg har gjort dette før.. Lenke til kommentar
-lost Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Samme problem igjen, prøvd alt nå men ikke noe funker. hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå