elkenzaal Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei! En gang i tiden hadde jeg Paragon Encrypted disk 2.0. Det programmet lager en virtuell harddisk som krypteres. Problemet er at jeg har en fil på 2 gb som jeg ikke får dekryptert, og jeg kan ikke få tak i 2.0-versjonen lenger. Nyere versjoner av programmet støtter ikke dette .crd-formatet som 2.0 brukte. Sendte mail til Paragon for å spørre om det gikk an å få tak i 2.0, men de ba meg komme med lisensinformasjon eller fakturanummer for 2.0-versjonen før de kunne hjelpe. Når jeg prøver søke på google el. så finner man mange resulteter for nedlasting av 2.0, men det viser seg å være en nyere versjon likevel. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i en trial versjon eller lignende av 2.0? Eventuelt er program som kan dekryptere slike crd-filer laget i dette programmet? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan du ikke bare oppgi lisensinfoen til Paragon da? Lenke til kommentar
elkenzaal Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan du ikke bare oppgi lisensinfoen til Paragon da? Det kunne jeg gjort hadde jeg hatt den Programmet ble kjøpt av min tidligere arbeidsgiver rundt 2002 eller noe. Siden den gang har jeg ikke sett eller brukt programmet. Lenke til kommentar
elkenzaal Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Ingen flere som har noen tips? Trenger altså ikke full versjon, bare en trial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå