MDCCLXXVI Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 tja.. om du prøver å sette opp en clark connect web-server får du gratis redirect rett til boksen din av de clark connect folka:) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 tja.. om du prøver å sette opp en clark connect web-server får du gratis redirect rett til boksen din av de clark connect folka:) hvor finner jeg det? er det enkelt å sette opp? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 google ja, det er lett å sette opp.. kan få masse dill dall til det oxo:) http://ccfaq.valar.co.uk/modules.php?name=Topics Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 google ja, det er lett å sette opp.. kan få masse dill dall til det oxo:) http://ccfaq.valar.co.uk/modules.php?name=Topics ok. takker takker for hjelpen alle sammen. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 -- off topic alert --oblivian jo:) long time, no see..hehe.. hvordan går d med det musikk prosjektet ditt a? det som skulle komme etter voodoobeats? Yo Mr! Tja, det går fremover, men det er utrolig med "talkers" i bransjen. Var ikke klar over at det var sånn i London. Det er ganske anderledes enn i norsk platebransje sånn sett. Men alt i alt går det veldig bra. Ting tar bare litt tid... Har forresten fått opp en ny web-side. Du får ta en tur innom! http://www.anipopper.com Snakkes! PS. alex100! Sorry for Off-topic! :wink: Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 PS. alex100! Sorry for Off-topic! :wink: no problem. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 linux llr windows? windows 2003 server. (sånn 180 dagers prøve greier. betyr 180 dager å finne noe :wink: ). maskinen er ikke mye å skryte av. 350mhz Pentium II 256mb ram osv. Du spurte jo i en annen tråd om ClarkConnect, så hvorfor ikke bruke det (lovlig)? Den boxen klare ClarkConnect ypperlig den Lenke til kommentar
chma Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 linux llr windows? windows 2003 server. (sånn 180 dagers prøve greier. betyr 180 dager å finne noe :wink: ). maskinen er ikke mye å skryte av. 350mhz Pentium II 256mb ram osv. Du spurte jo i en annen tråd om ClarkConnect, så hvorfor ikke bruke det (lovlig)? Den boxen klare ClarkConnect ypperlig den tror ikke du skal satse på windows 2003 server....., linux i noen form er nok det beste om ikke serveren skal dras ned i knestående hele tiden..... 8) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 linux llr windows? windows 2003 server. (sånn 180 dagers prøve greier. betyr 180 dager å finne noe :wink: ). maskinen er ikke mye å skryte av. 350mhz Pentium II 256mb ram osv. Du spurte jo i en annen tråd om ClarkConnect, så hvorfor ikke bruke det (lovlig)? Den boxen klare ClarkConnect ypperlig den tror ikke du skal satse på windows 2003 server....., linux i noen form er nok det beste om ikke serveren skal dras ned i knestående hele tiden..... 8) jeg har bestemt meg for Clark Connect. men ellers takk for hjelpen. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Yo Mr! Tja, det går fremover, men det er utrolig med "talkers" i bransjen. Var ikke klar over at det var sånn i London. Det er ganske anderledes enn i norsk platebransje sånn sett. Men alt i alt går det veldig bra. Ting tar bare litt tid... Har forresten fått opp en ny web-side. Du får ta en tur innom! http://www.anipopper.com Snakkes! PS. alex100! Sorry for Off-topic! :wink: Au da mange som ikke følger spillereglene til bransjen? Eller er det ingen regler? Damn.. har fortsatt voodoobeats i playlisten enda ass! Helt siden tg03 Someone is calling my name.. It's driving me insane I came into this world, but it's in pain (Calling my name) But I could tell wrong from right, wrong from right Lenke til kommentar
godal Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 håh, håh! webserver på 256kbit-linje.. det hadde jo tatt seg ut. Går helt fint det? Spørs selvsagt hvor tunge sidene er og hvor mange connections man får seff. Nei, det gjør det ikke. Dette er renspikket sludder. 256kbps kan foreksempel leveres en 25KB side i løpet av ett sekund, for mindre sider er dette mer enn bra nok. Lenke til kommentar
godal Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Selv om det ikke ble noe av planen din, ikke fortvil!Hvis du virkelig er sugen på å starte webhotell, kan du gjøre som en bekjent av meg: Han leier serverplass (ubegrenset) i usa for 500 kr/mnd, og leier denne videre ut til kunder, som da får et begrenset område å boltre seg på. Allerede et par måneder etter starten, fikk han inn 5000 kr/mnd, og 2-3 stk registrerte seg hos ham hver dag. Ikke dum ekstra-inntekt som student, eller hva? Dette er bare løgn... Beklager å være krass men dette høres ut som en røverhistorie fra dotcom tida. Lenke til kommentar
frg Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 utdrag fra disse vilkårene: 5.13 Tjenestene kan kun utnyttes av Kunden personlig og kan ikke selges, leies ut, eller på annen måte gjøres tilgjengelig for tredjemann, hverken mot vederlag eller gratis. betyr dette at jeg ikke kan tilby webhotell? Det som menes med det avtalepunktet som du har tatt med er at det ikke er lov til å leie ut linjekapasitet, det har ingenting med utleie av serverplass å gjøre. Det skal nevnes at de fleste privat abonnement ikke tillater utleie av serverplass heller. Dette må du sjekke med din isp. Hvis du har bedriftslinje så står du fritt til å leie ut serverplass. Dette gjelder samtlige store isp-er(telenor, tele2, bluecom osv..) Lenke til kommentar
chma Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 utdrag fra disse vilkårene: 5.13 Tjenestene kan kun utnyttes av Kunden personlig og kan ikke selges, leies ut, eller på annen måte gjøres tilgjengelig for tredjemann, hverken mot vederlag eller gratis. betyr dette at jeg ikke kan tilby webhotell? Det som menes med det avtalepunktet som du har tatt med er at det ikke er lov til å leie ut linjekapasitet, det har ingenting med utleie av serverplass å gjøre. Det skal nevnes at de fleste privat abonnement ikke tillater utleie av serverplass heller. Dette må du sjekke med din isp. Hvis du har bedriftslinje så står du fritt til å leie ut serverplass. Dette gjelder samtlige store isp-er(telenor, tele2, bluecom osv..) kom til å huske en telefon med ngt(utrolig nok ja...), jeg kunne sette opp webserver for eget bruk om jeg ville bare siden ikke var kommersiell, noe jeg tolker som at man ikke har lov å leie ut, og at det ikke er lov med reklamebannerer på siden.? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 med lyse som ISP så har du full lov til å setje opp smtp web ftp osv eg kjører web og ftp server heilt perfekt. har lånt ut ca 2 gb til nokre kamerater for web og anna dilldall gratis(eller 1 pizza i månaden ) Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har noen FreeBSD-maskiner som står og loffer på 10 mbit. Jeg tenker ikke på noe betalingsdrit, bare å kunne ha et enkelt panel der man skal kunne endre brukere etc. etc. og der brukerne kan logge inn og endre mysql-databasene, og fikse litt subdomains etc. Jeg vet allerede om C-Panel, men er det noen som vet om andre løsninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå