Minsc Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hei. For litt siden skrudde pcen min seg av helt uten videre, og når jeg prøvde å skru den på igjen så ville den ikke. Har prøvd annen strømledning som virker til skjermen, så det er ikke problemet. Har prøvd annet strømuttak i veggen som jeg vet fungerer, dette hjelper heller ikke. Så jeg har sett litt inni pcen og luktet litt, ingenting ser eller kjennes feil ut.. Det kan vel bare være hovedkortet eller strømforsyningen.. Hovedkortet får ikke strøm, for det lyser ikke.. Problemet er bare: hvordan finner jeg ut hvilken av delene det er uten å teste HK/PSU i en annen pc (har ingen tilgjengelige)? Hvis det i det hele tatt er mulig å finne ut av det uten å teste det i en annen pc..... Setter pris på hjelp! Flytter inn i leilighet uten tv i morgen, så jeg trenger VIRKELIG pcen min Endret 3. oktober 2010 av Minsc Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det en acer? Samme skjedde med pc-en min og da var det for mye støv inni der. Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Nei, dette er en selvbygd pc Den har forresten holdt i 4mnd, så er ikke jeg som har koblet noe feil regner jeg med. EDIT: Er forøvrig ikke et støvfnugg i pcen, så dette er sannsynligvis ikke problemet. Endret 3. oktober 2010 av Minsc Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) EDIT: Jeg prøvde å ta ut ATX12Vledningen fra hovedkortet (riktig navn?) og den lukta det litt svidd av.. Pluss at jeg la merke til en annen ting som er litt merkelig? Det mangler en sånn metallkappe inni en av hullene i ATXledningen.. Legger ved et bilde. Endret 3. oktober 2010 av Minsc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå