jimila Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei! På min nye pc (hp envy 17 1085) har jeg noen problemer jeg ikke har på andre pc'er. Det ser ut til å være relatert til ajax. Eks. når jeg skriver inn brukerid på en webside jeg har vært på tidligere tar det et par sekunder etter at jeg har trykket tab før passordet dukker opp automatisk. På mine andre pc'er dukker passordet opp med en gang jeg trykker tab. Denne delayen er ikke et stort problem når det kommer til pålogginger, dette var bare den enkleste måten å forklare problemet... Andre ajax-relaterte operasjoner jeg er avhengig av å bruke fungerer ikke fra denne pc'en på grunn av denne delayen. Delayen er den samme på ie, firefox og chrome, så det er altså ikke browseravhengig. Hva kan det være på denne pc'en som gjør dette? Får ikke gjort arbeidet mitt ordentlig... Hjelp please? mvh J Lenke til kommentar
jimila Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Det viste seg at det var AVG antivirus sin linkscanner som var årsak til dette. Disablet den og alt funker som det skal.... Ubeskrivelig annoying.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå