MrUrge Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Yo Min facebook og hotmail har blitt hacket, og jeg kommer ikke inn lenger for personen har skiftet passord. Men for 1 uke siden ca så skjedde dette med bare facebooken min. Og da hadde jeg mailen min så jeg bare gikk inn på den og fikk tilbake facebooken min. Etter dette skifta jeg passord på både mailen og facebooken min. Men så, noen dager etter blir både hotmailen min og facebooken min endret passord på og jeg har blitt untagga fra mange bilder på facebook. Så det jeg lurer på, er om jeg på noen mulig måte nå kan få tilbake kontoene mine eller om jeg må lage ny.. Og jeg har tatt AVG virus scan så det er ikke noen keylogger. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har du prøvd å trykke "glemt passord" når du skal logge inn? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Har du ikke noe sikkerhetsspørsmål for tilbakestilling av passord på msn? Vis du har skiftet passord før og blitt hacket igjen er det sikkert en som kan mye med hacking,og da gjør han eller hun det sikkert igjen:( Anbefaller deg til å lage ny msn og facebook;) Endret 3. oktober 2010 av Mr Wonderful Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Det vil ikke hjelpe. Endre hemmelig svar/passord/alternativ e-post Se etter kayloggers på PC-en din. Endret 3. oktober 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Enten så har du keylogger på pcen din, eller så kan det være venner som har funnet ut passordet ditt. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Enten så har du keylogger på pcen din, eller så kan det være venner som har funnet ut passordet ditt. Han sier han ikke har keylogger på pcen. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Når jeg endra passordet så endra jeg passordet til noe ingen vet, og sa det ikke til en eneste sjel. Og er 100% sikker på at noen venner hadde funnet det ut. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ærlig talt så sier folk veldig mye. Jeg vil heller si at etter det HAN vet, så har han ikke keyloggers på PCen. Kjør igjennom veiledningen. Lenke til kommentar
IQMAN Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvis du både har kiftet passord på fb og på mailen din, og du ikke har sagt passordene til noen, hvordan kan passordene blitt endret da? Kanksje du har glemt passordet? Skrevet feil? Den personen kan da umulig ha endret passordet ditt, om du hadde endret begge og ikke sagt det til en sjel. Sjekk om igjen du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå