Chipsmaster Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei! Pga uviten om hvor jeg skal plassere denne tråden plasserer jeg den både på spill, og data.. Problemet mitt er at i noen spill kommer det en grådig lagg ingame. Følgende spill: Dead Rising 2 Legends Mirros edge. I Legends er laggen fra start av, i Dead Rising kommer laggen når jeg begynner å spille in game etter første scene hvor jeg kjører motorsykkel på bane. I Mirrors Edge kommer det litt etter at jeg har begynt på selve spillet. (Etter tutorialen) Alle filmene som er med i historiene på disse spillende går knirkefritt. Menyene går også knirkefrit, untatt på legends. Noen som har peil? Har prøvd å reinntallere de, rydde opp maskinen, osv osv.. Men ikke noe nytter. Har absolutt bra nok specs til å kjøre spillene. På forhånd: takk. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Du må slenge opp hardwaren og drivere da. Kan være commodore 64 for alt vi vet, og du trur den er bra nok. Det kan være 1000 ting, for eks forliten PSU evt ampere på 12V , manglende driver, temp osv. Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Vel, hardware'n er Intel Core duo E8500 med 2x 3.16 GHz 4 GB RAM Radeon HD 4870 med 1 GB Win 7 64-bit. Har det nyeste av driverne til disse. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er PSU minimum 500W med min 32A på 12V-linja? Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 PSU: Corsair TX750W Gammel tråd, men enkelte spill har fortsatt lagg så gjenoppretter tråden. Skulle tro dette var nok kraft til maskinen? La meg nevne at enkelte andre spill som krever like mye eller mer går knirkefritt. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Må bare spørre: Er det originalspill? Av og til hender det at cracka exe-filer i spill stopper litt opp når antipiratsystemet kontrollerer ting... Av andre ting jeg kan tenke meg: PhysX. Det er en nVidia-greie, slå det av siden du har ATi-kort. Mirrors Edge har PhysX, og etter hva jeg husker var det aktivert som standard, selv om man ikke hadde nVidia-skjermkort Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Ja, alle spillene er originale Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Spillet Black Ops lagger det helt fra menyen og ut i spillet. Spesielt i MP. Jeg har også prøvd å skru alle settings i spillet på hakket før det laveste, og laggen er like ekstrem som om jeg skulle hatt full oppløsning osv. Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) B u m p Endret 2. august 2011 av Chipsmaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå