Chipsmaster Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei! Pga uviten om hvor jeg skal plassere denne tråden plasserer jeg den både på spill, og data.. Problemet mitt er at i noen spill kommer det en grådig lagg ingame. Følgende spill: Dead Rising 2 Legends Mirros edge. I Legends er laggen fra start av, i Dead Rising kommer laggen når jeg begynner å spille in game etter første scene hvor jeg kjører motorsykkel på bane. I Mirrors Edge kommer det litt etter at jeg har begynt på selve spillet. (Etter tutorialen) Alle filmene som er med i historiene på disse spillende går knirkefritt. Menyene går også knirkefrit, untatt på legends. Noen som har peil? Har prøvd å reinntallere de, rydde opp maskinen, osv osv.. Men ikke noe nytter. Har absolutt bra nok specs til å kjøre spillene. På forhånd: takk. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg