barslett Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hei , jeg vurdere å sette på trimkam på min yamaha yzf 125r Jeg lurer på om den har noen effekt økning ? Og går den and å bytte selv eller må jeg på verksted med den ? link til trimkammen : http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=247_265_269_18888_18912&products_id=2828&zenid=ef377a10e53282d05b041645c2097f30 Endret 3. oktober 2010 av barslett Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei! det har en effektøkning å bytte kam ja, kan du mye om motor så er det ikke no problem å bytte heller ! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Du må så klart gjerne kjøpe hva du vil, men noen få ting: - sykkelen har en topphastighet på 120-130km/t, og relativt god akselerasjon for en lettsykkel å være (i alle fall for en firetakter). Trenger du virkelig en effektøkning? - Det er en lettsykkel, hvor lenge skal du ha den? Er det ikke unødvendig å betale rundt 2000kr (med frakt) for en trimdel? - Det er ulovlig å trimme sykkelen. Er det virkelig verdt det? Just saying. Har denne sykkelen selv og ville ikke falt meg inn å trimme den. Du er sikkert ungdom, og fra ungdom til ungdom mener jeg at du sikkert kunne brukt penger på andre ting. En annen ting, går det an å få gjort dette på verksted? Siden det er ulovlig, mener jeg. Vil også nevne at om du har garanti på sykkelen (jeg hadde 2 år fra førstegangsregistrering, regner med du har det samme), gjelder ikke denne om du fikser utenom verksted og noe skal skje med sykkelen. Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 er bare morro å trimme! kanskje ulovlig, men det er gøy å trimme sykkel ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå