Predecessor Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kan noen som har kjøpt et ABIT IC7-G HK bekrefte om det skal medfølge et spesialadapter som gjør det mulig å koble P-ATA disk til S-ATA kontaktene på HK. En kollega nevnte at denne lå i esken sammen med IDE kablene, samt overgangskablene til strømforsyningen. I min eske var det ikke noe adapter, og nå lurer jeg på om det er andre som har fått med dette. Sneeeeeekkkker`n hvor er du?? Jeg veit du har et IC7-G Lenke til kommentar
Mio Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hei! Står det ikke i manualen hva som følger med kortet? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det skal følge med det..fulgte i hvertfall med mitt ic7-g Lenke til kommentar
bernini Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Sakset fra hw.no's test av kortet: Manual Installasjons-guide Driver-CD Diskett med driver for S-ATA ABIT Seriell adapter (kan benytte P-ATA disker på S-ATA kontrollere) Informasjon om ABIT Seriell Klistremerke med informasjon om hovedkortet (kan f.eks. settes på innsiden av kabinettet) I/O deksel Brakett med 2x USB2 og 2x Firewire-tilkoplinger 2x S-ATA kabler 2x strømadaptere for S-ATA disker 1 stk rund floppy-kabel 1 stk rund IDE-kabel Altså den skal være med - gordito Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kan noen som har kjøpt et ABIT IC7-G HK bekrefte om det skal medfølge et spesialadapter som gjør det mulig å koble P-ATA disk til S-ATA kontaktene på HK. En kollega nevnte at denne lå i esken sammen med IDE kablene, samt overgangskablene til strømforsyningen. I min eske var det ikke noe adapter, og nå lurer jeg på om det er andre som har fått med dette. Sneeeeeekkkker`n hvor er du?? Jeg veit du har et IC7-G HER ER JEG, joda det skal følge med et adapter en sort kloss for å smekke i reva på disken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå