Gjest Slettet-HTCH2paZ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Heisann! Har lastet ned Aion nå, via NCsoft client. Lurer på hvor jeg kjøper en digital versjon av Aion, hvor jeg får en måned gratis. På http://us.ncsoft.com/en/aion/ har de bare Aion: Assault on Balaurea. Er det en expansion pack elns? Eller er det den jeg burde kjøpe? For det går nemlig ikke ann å kjøpe den; - "We're sorry, but we are unable to accept your order at this time. Please try again later or tomorrow. If you continue to have problems, you may wish to visit one of our retail partners." - dukker opp når jeg fullfører kjøpet. Jeg vet jeg har nok penger på kortet. Er det noen andre måter å få aktivert Aion-accounten min på? Emnetittel endra av moderator. Hugs at tittelen skal beskrive trådens innhald best mogleg.-ttt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HTCH2paZ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Etter masse strev og styr, fikk jeg det endelig til. Skulle nesten tro NCsoft ikke ville ha meg til å kjøpe produktet. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå