Vetikkeheltjeg Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei! Jeg er en person som ser på utrolig mye anime.. Jeg har sett opptil 150 serier, og klarer rett å slett ikke å finne flere å se. Bortsett fra de typiske ''jenter på high school som blir forelsket eller har problemet med gutter'' som jeg ikke har lyst å se enggang =P Jeg begynte plutselig å tenke på en gammel serie som heter HUNTER X HUNTER. Savner den utrolig mye, og har lyst å se den oppigjen. Jeg leter etter en side med seed/leech ratio, der du kan laste ned anime. Om du seeder blir ikke du bannet, om du ikke seeder blir du bannet. Leter etter Hunter X Hunter i 720 p eller 1080 p :-) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Desverre diskuterer vi ikke nedlasting på dette forumet og desverre igjen, men både HxH-animéen og OVA-serien sluttet i god tid før HD ble vanlig, så 1080p kan du egentlig bare glemme. Lenke til kommentar
BRØD Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Sjekk Animefreak.tv Kan desverre ikke laste ned, men vis du vil se Anime anbefaler jeg denne siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå