ZtriCk-T Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 ^fiskekonkurranse på G-sport, ble storfiskern 2010 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hva gjorde du for ¨å vinne konkurransen? Uansett så gratulerer jeg så meget! Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 for å bli storfiskeren så må man levere størst fisk i flere "kolonner" på en måte da. Jeg leverte: gjedde på 6.3kilo, abbor på 1.2kilo, abbor på 900gram, og abbor på 750gram. leverte også en abbor på 490 gram men det er 10 gram under bronze merke... vant shimano stang og snelle Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 for å bli storfiskeren så må man levere størst fisk i flere "kolonner" på en måte da. Jeg leverte: gjedde på 6.3kilo, abbor på 1.2kilo, abbor på 900gram, og abbor på 750gram. leverte også en abbor på 490 gram men det er 10 gram under bronze merke... vant shimano stang og snelle Gratulerer Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer. Jeg er stolt av å dele forum med en ekte vinner av g-sports fiskekonkurranse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå