jaricho Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Eller så er det bare det at amerikanere skriver ikke datoen på formatet dag/mnd/år, men mnd/dag/år Jeg trodde alle viste dette. Satt og lo for meg selv og tenkte at trådstarter kom til og bli skuffet når han kom til london hehe Jeg kan se hva du skriver altså Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 det var ganske utidi sagt ALLE kan ta feil -.- selv jeg viste ikke dette før noen uker siden Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 det var ganske utidi sagt ALLE kan ta feil -.- selv jeg viste ikke dette før noen uker siden Passer jo fint den signaturen din da 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Synd man ikke kan bli enige om år/mnd/dato (og faktisk bruke det!). Blir lettere å sortere i lister også da. Endret 13. oktober 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Eller så er det bare det at amerikanere skriver ikke datoen på formatet dag/mnd/år, men mnd/dag/år Jeg trodde alle viste dette. Satt og lo for meg selv og tenkte at trådstarter kom til og bli skuffet når han kom til london hehe Jeg kan se hva du skriver altså sry k? Edit: Endret 13. oktober 2010 av Its me benji 2 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 hva skjer med detta da: Hahahaha.... Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 det var ganske utidi sagt ALLE kan ta feil -.- selv jeg viste ikke dette før noen uker siden Passer jo fint den signaturen din da eid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå