jaricho Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei, jeg drar til London grytidlig mandag morgen, kl 4 elr noe. Skal da kjøpe Call of Duty: Black Ops der, skal være der i 4 dager, men kan noen her komme mer tips hvor jeg burde kjøpe det, og er den noen store spillbutikker der, elr eventuelt noen spillmesser? :!: Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Call of Duty: Black Ops kommer ikke ut før den 11. November om jeg husker riktig. Så du må nokk vente enda lenger, og kanskje kjøpe det i norge:) Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja, det er riktig kommer ut 11. November i NORGE. Men skal jo som sagt til England, elr rettere sagt London, og har kommet ut i England og USA iallefall, kom ut der 11.09 eller den 11. september, rettere sagt. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja, det er riktig kommer ut 11. November i NORGE. Men skal jo som sagt til England, elr rettere sagt London, og har kommet ut i England og USA iallefall, kom ut der 11.09 eller den 11. september, rettere sagt. Tror du tar litt feil,den kommer ut 9.november:) Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 hva skjer med detta da: Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hva skjer med detta da: Kanskje det er datoen bildet eller traileren kom ut? Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 det er sikkert et gammelt bilde, da utslippsdatoen ikke var 100% sikker. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Eller så er det bare det at amerikanere skriver ikke datoen på formatet dag/mnd/år, men mnd/dag/år 5 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 niende november står det der Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@ nå ble jeg dypt skuffet men da kan jeg jo spare nok penger til å kjøpe prestige edition i mellomtiden http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Playstation_3/Call_Of_Duty_Black_Ops_-_Prestige_Edition/?id=BLACKOPS2PS3 da får man jo med bilen som er på 3-killstreak, med kamera på, og liten LCD-skjerm på fjernkontroller, så man kan se hvor bilen kjører i froskeperpektiv, lite genialt elr? :!: Endret 2. oktober 2010 av jaricho Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 1300 for et spill + noe drit? meh. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Vet ikke hvordan det er med Klack Ops, men Black Ops kommer i hvert fall ikke før 9. november. 3 Lenke til kommentar
fredes Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 kom ut der 11.09 eller den 11. september, rettere sagt. Det er ikke rettere sagt. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 hva skjer med detta da: Ikke glem at de har mnd/dag/år da. 9/11 er jo 11. september, ikke 9 november! Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 1300 for et spill + noe drit? meh. Det er din mening,husk at andre har forskjellige meninger;) Det du kaller ``noe drit`` synest eg faktisk er verdt 1300 + spillet. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 1300 for et spill + noe drit? meh. Det er din mening,husk at andre har forskjellige meninger;) Det du kaller ``noe drit`` synest eg faktisk er verdt 1300 + spillet. Det syntes jeg også, men er kun vært det pga. man kan se hvor bilen kjører Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 hahaha, dagens ungdom! Uvitende og ignorante som aldri før Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 1299,- for et enkelt spill? Og tillegg Call of Duty nr Ørten? Hva faen liksom, skulle lett greid å kjøpt 3-6 skikkelige spill for de pengene. 1300 for et spill + noe drit? meh. Det er din mening,husk at andre har forskjellige meninger;) Det du kaller ``noe drit`` synest eg faktisk er verdt 1300 + spillet. Komplett irrelevant, og hva all verden mener du med "1300 + spillet"? Gir jo ikke mening i det hele tatt. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er det seriøst så mange som ikke visste hvordan datoen skrives i usa? Jaja, jeg venter på black ops og. Det jeg lurer på i forhold til black ops på pc er om man kan kjøpe spillet retail og legge nøkkelen til i steam som på mw2. 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Eller så er det bare det at amerikanere skriver ikke datoen på formatet dag/mnd/år, men mnd/dag/år Jeg trodde alle viste dette. Satt og lo for meg selv og tenkte at trådstarter kom til og bli skuffet når han kom til london hehe 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå