formannen Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hei! Har et lite problem...(igjen!) Jeg kjører Win2K og liker OSet godt... men her en dag skulle jeg rydde opp i en mengde mp3er... Helt uten videre fikk jeg ikke avspilleren som kommer opp til å virke i det vinduet som er åpent... Prøvde å spille av en film i samme greiene, det ble med bilde. MEN ingen lyd. Tenkte ikke så mye på det ettersom jeg kunne spille av mp3/filmer i programmer til det bruket... Men i dag vil heller ikke spilleren i Morpheus virke... Noen som har en idé om hva jeg kan gjøre for å få tilbake lyden...? Takker for alle svar... Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Kan hende det har blitt noe kluss med mp3 codec'en (så fremt det bare er mp3/ mpg/ avi filer du har problemer med). Tror du kan få tak i den hos http://www.divx-digest.com Legg den inn på nytt. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 skal teste det ut takker Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Det du kan gjøre er å laste ned nimo codec pack. Der finner du stort sett alt av ulike kodecer innen lyd og bilde. bare søk etter nimo codec pack så finner du den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå