megazibit Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei! Har et lite problem, når jeg lagrer en film i After Effects kan jeg bare lagre den i .aep .. Jeg vil ha den i .avi eller noe annet som er kompitabelt med YouTube, men finner INGEN program som kan konvertere filmen til noe annet.. Noen som vet hva jeg skal gjøre? ----- Adobe After effects CS4 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Du vil få bedre svar i denne forum seksjonen; http://www.diskusjon...hp?showforum=83 Hadde du googlet litt så hadde du funnet svaret raskere, (det var det jeg gjorde ut av nysgjerrighet, har ikke After Effects selv). Metoden; Files> Export> AVI. Ikke at Avi akkurat er det beste for YouTube. Hvis du har "Trail Version" av After Effects så har du antageligvis ikke muligheten til å exportere. After Effects Tutorial : How to save '.AEP' file to Video/Movie; Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Anbefaler å velge Quicktime som format med photo-jpeg på 95% kvalitet Kjør den så igjennom adobe media encoder til mpeg4 + h.264. Det funker usaklig bra på størrelsen Anbefaler dette siden du ikke vil merke kvalitetstap etter at youtube har crunchet klippet^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå