agail Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det mulig å skaffe seg et ekstra modem i tillegg til det som CanalDigital har sendt? Sendte mail til CanalDigital, de sier at man da må ha to internett abonnement. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Modemene må godkjennes av CD sine servere ut fra adresse på modemet, så svaret er nok nei med mindre du skal ty til ulovligheter. Men hva skal du med to modem, egentlig? -KJ Lenke til kommentar
agail Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Er så håpløst nett opplegg her jeg bor. Installert i 1. og 3. etasje. Modemet er i 3, jeg bor i 1. Så jeg får så dårlig signal på trådløs nettet. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Du kan bare ha et modem på et abonnement/tilkoblingspunkt. Detr du må gjøre er å se på det trådløse accesspunktet ditt. Hvordan er antenne plassert. Er det mange ting som kan sperre for signaler? Har du mulighet for å legge opp en kabel ned til deg? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det samme sikringsskap så kan du bruke homeplug. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå