*F* Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Fra Gullkorn tråden "I tråd om å fjerne/redusere sexlyst" Hallo, jeg har en bruker på forumet men nå må jeg være anonym. Jeg er en gutt 19 år som har alvorlige seksuelle problemer, jeg må nesten runke hver dag og hvis ikke så blir jeg utsatt for seksuell frustrasjon altså er kåt helt til jeg runker for å slippe løs seksuelle spenninger, dette skjer nesten hver dag. Så jeg tenker langsiktig og kan ikke holde på sånn som dette til jeg dør. Jeg ønsker en løsning som kan fjerne min sexlyst helt og til og med permanent for å slippe disse tullete seksuelle spenningene, daglige runk og kåthet. Er dette mulig? alle alternativer er mulige, operasjon, medikamenter osv... Jeg er også interessert i å vite hva som foresaker sexlyst? er det visse hormoner hvis ja hvilke? er det mulig å ta medikament som kan redusere dette hormonet for å få motsatt effekt? Jeg er aldeles ikke interessert i at sexlyst er naturlig osv. Svar kun på spørsmålene. Takk på forhånd! ... Fordi det er veldig forstyrrende og irriterende å ha en stå pikk veldig ofte pga dette tullet. jeg har innsett at denne avhengigheten ikke vil forsvinne naturlig og vil vare resten av livet med mindre jeg gjør noe med det selv. Første post gjelder fremdeles? lenger ned..: Så kommer dette: Innholder lang quote.. Skaff deg mye å gjøre, ikke sitt hjemme. Bruk gjerne endel av testosteronet ditt på trening;) Ha viljestyrke, la det gå et par dager fra gang til gang og VOILA - DU har kontrollen Du vet at dette er en gullkorn tråd ? Ja? Slik jeg har fortstått det er det to måter man kan lage et "gullkorn" på: 1. Du poster en vits/går inn for å skrive noe morsomt 2. Tråden har blitt markert som et gullkorn (fordi noen synes den er noe ved tråden som er humoristisk. Har i alle fall sett et par tråder der TS blir "hengt ut" (synspunktet hans blir latterliggjort) for å være dum etc. og det hele var såpass morsomt at tråden har blitt markert som et gullkorn. Har hørt om liknende situasjoner før, så jeg tok i alle fall saken til TS seriøst - og svarte deretter. Dette er ny tråd åpnet av en ny person, for å trekke fra et gullkorn fra en annen tråd på forumet. Sånn sett er denne tråden kun til for å vise fram et gullkorn, med andre ord: skal ikke svares på. Endret 2. oktober 2010 av Dj_Evelen 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) hæ? Endret 2. oktober 2010 av diskutant 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 I lol'd... ...after a while Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 I didn't lol'd.. :S Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) I got it. Sikkert på grunn av at jeg er bruker 3 da. Endret 3. oktober 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Synes egentlig ikke en ny bruker med 29 poster skal henges ut slik: tror du du visste hva et gullkorn var da du hadde 30 poster? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lurt å lese forumreglene for den aktuelle forumdelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 I don't get it... leste du spoileren? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Slik jeg har forstått det er gullkornet at den ene brukeren ikke vet at det er en gullkorn-tråd og dermed svarer på emnet. Correct me if i'm wrong. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 det der med saksa var gennialt! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Slik jeg har forstått det er gullkornet at den ene brukeren ikke vet at det er en gullkorn-tråd og dermed svarer på emnet. Correct me if i'm wrong. Det stemmer. Som jeg skjønner det så vet han heller ikke hva et gullkorn er så han fortsetter etter at jeg spør om han er klar over at det er en gullkorn tråd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Å ta feil av ein tråd er ikkje eit gullkorn, det er eit hendig uhell. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Synes egentlig ikke en ny bruker med 29 poster skal henges ut slik: tror du du visste hva et gullkorn var da du hadde 30 poster? Gullkorn er ikke akkurat funnet opp av dette forumet... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Synes egentlig ikke en ny bruker med 29 poster skal henges ut slik: tror du du visste hva et gullkorn var da du hadde 30 poster? Med dine 228 innlegg ser det ikkje ut som du har heilt forstått kva eit gullkorn er. 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Såg dessverre ikke humoren i denne tråden... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Synes egentlig ikke en ny bruker med 29 poster skal henges ut slik: tror du du visste hva et gullkorn var da du hadde 30 poster? Herregud, Iq`n går jo ikke akkurat oppover i denne tråden. Hvertfall hvis man skal sammeligne antall poster med det som man har oppi topplokket. Jeg viste hvertfall hva et gullkorn var før jeg entret forumet Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) sukk... det jeg mener er at han ikke forsto hva gullkornforumet var; jeg sa ikke eat det var gullkorn jeg mente. Endret 20. oktober 2010 av DarkLightA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå