wasabi Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i programmet der du kunne bruke mobilen til å styre pcen ( winamp etc.) ettersom siden christersson.org er nede? Noen som kan maile/sende en link? Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Her er det: http://www.clubsonyericsson.com/en/softwar...are_windows.htm Helt nederst på siden Lenke til kommentar
wasabi Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Jojo, hadde bare linken funka da. Christersson.org er død for øyeblikket, og jeg leter derfor etter noen som har en fungerende link. Lenke til kommentar
wasabi Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Har prøvd sånn ca 20 ganger nå, og den gjør ikke det. Ikke noe feil med nettet her, men alle sidene jeg har vært på sier at serveren der er nede Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Har prøvd sånn ca 20 ganger nå, og den gjør ikke det. Ikke noe feil med nettet her, men alle sidene jeg har vært på sier at serveren der er nede du kan hvertfall finne pccontrol her: du kan styre winamp osv.. med den www.home.no/bzzlink/pccontrol.zip Lenke til kommentar
wasabi Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Graciás mi amigo. Kjempegreier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå