Gå til innhold

Regntrekk til Canon

Anbefalte innlegg

Jeg har canon 550D,Canon EF-S 18-55mm F3.5-5.6 IS,Canon EF 50mm F1.8II og Canon EF 70-200mm F2.8 L USM.

Trenger et regntrekk til 70-200mm 2.8L.

Jeg har sett litt men ikke funnet noe særlig.

Det kommer til å bli brukt når det regner så klart, hvor ofte jeg er ute vet jeg ikke.Skal ta bilder på Fotball kamper i Norge (tippeliga og NM) og kan jo ikke akkurat bestemme været.

Noen som kan hjlpe megå finne? Evnt noen anbefalinger?

Jeg ønsker ikke å bruke altfor mange penger på trekk, har ikke noeanelse så må bare få noen tips så se pris senere. Men ikke de dyreste merkene takk.

Håper noen kan hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Orginalt med canon trykk er jo litt kult egentlig da!!!

De så bra ut, og canon sine vill vell passe godt. Er det noen butikker i norge som selger disse?

Må bli denne da?

http://viewitem.eim.ebay.no/GENUINE_Canon_ERCE4S_Rain_Cover_EOS_70200mm_E150/120592995420/item

Jeg har aldri handla på e-bay før. Er denne selgeren trygg? Vil jeg få det jeg forventer og trenger?

Hvordan fungerer betalingen her?

Endret av k-h-s
Lenke til kommentar

Jeg har aldri handla på e-bay før. Er denne selgeren trygg? Vil jeg få det jeg forventer og trenger?

Hvordan fungerer betalingen her?

Selgeren er bortimot 100% positive pluss at han har holdt på siden 2004 så du kan trygt handle fra han,hvis du vil kan du trykke på stjernen opp til høyre i selgerinformasjon så kan du lese positive/negative kommentarer.

Når det gjelder betaling på Ebay er det paypal som gjelder,du lager deg en konto og følger retningslinjene kan være greit og lage en konto først på den norske utgaven av paypal.Sikkerheten er greit ivaretatt av paypal men du kan sikre deg litt bedre hvis du handler fra butikker ved og bruke et kredittkort.

Lenke til kommentar

Takk.Jeg så han hadde vært siden 2004 så tenkte det virka ok.

Så det burde da egentlig være 100% trygt å handle av denne her?

Følger det med passe øyemusling til 550D?

Det står 599,83kr Med frakt inkudert. Er dette en vare det blir flere avgifter på? Eller blir det noe toll etc?

Lenke til kommentar

Grensen for tollfri handel er 200 kr, så ja, du må betale mva og fortollingsavgift på både produktet og frakta.

600 kr + 25% + fortollingsgebyr. Sistnevnte varierer med hvilken transportør du bruker. Totalprisen blir fort rundt 900 kr.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Ja, mva og fortollingsgebyr vil komme i tillegg som oppkrav på pakken når du henter den (gjelder for Posten).

Jeg må bare si att det med fortollingsgebyr går litt opp og ned.Det er ikke helt konkrete systemer på det virker det som.

Jeg har bestilt varer på nett og aldri fått krav om fortollingsgebyr.

Blir litt feil og kalle det et fortollingsgebyr,da men ikke betaler toll.Når man blir avkrevde for moms vil gjerne saksbehandleren/bedriften ha betalt for ekspederingen,så da tar den gjerne et behandlingsgebyr for å gjøre jobben.

Blir man ikke avkrevd for et sådan gebyr har man kjøpt varer for under 200 Nkr eller beløpet på fakturaen har et fiktivt beløp på under 200 Nkr.

Lenke til kommentar

Hvis jeg forstår deg rett så trykker du på paypal og så blir du automatisk satt til debetkort "visa" eller kredittkort "master" ?

Normalt så skal du bli linket over til paypal og da må du logge deg inn og da automatisk bli debitert for beløpet,har du verifisert paypal kontoen din ?.

Husker jeg ikke helt feil så måtte jeg sette inn $10 for og få aktivisert kontoen,beløpet blir fratrukket/tilbakebetalt ved første handel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...