Ratleto Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Takk for nok et hyggelig treff folkens. Ble litt mer tur enn fotografering, men det ble da noen bilder som ble OK også. Høstfarger: Utsikt: Høyt henger de, og sure er de ingen bruker de: Endret 2. oktober 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Dei fleste (dvs alle bortsett frå det siste) er teke med min nye 50-200 Endret 2. oktober 2010 av ok67 Lenke til kommentar
Sille Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ser ut som om dere har hatt en flott tur! Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Joda, det ble da en bra tur. Mye gåing, men det tåler vi vel... Og denne, som jeg har postet i oktoberfesten: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Mer sosialt enn fotografering i dag, det var nesten for mye sol, brukte det første bildet i Oktoberfesten, og tar med de samme linjene her: I dag ble det marka med fotogjengen Det fikk meg da sannelig opp av sengen Knallvær med sol fra himmel blå er jo alltid det været vi pleier å få når vi treffes til dyst med vårt utstyr i sekken ved fjord, vann og fjell eller langsetter bekken En herlig dag og et positivt minne Om ikke lenge blir den kanskje i fotobok å finne Lenke til kommentar
lessis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dere hadde fint vær som vanlig på fototuren ser jeg. Hyggelign å gå innover marka. Flotte bilder så langt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Takk alle for en hyggelig dag! Vi var som sagt heldige med väret igjen. Jeg tok kun 15 bilder (totalt, för jeg slettet noe!), og her er syv av disse: (Vi har store problemer med bredbandet - håper dette funker. Det tok meg 40 min. å laste opp disse bildene.) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 :!: :!: ..så den votten ja, Helena.Og det var da morsomt at du tenkte på å ta bilde av den...den hadde jo fine farger Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 He he, ja den passet fint in der. Men jeg burte ha fokusert lenger in i bildet, eller brukt en mindre blender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå