Bobbylove Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Må ha meg ny pc til å underholde meg her på Setermoen, den skal brukes til spill, film og surfing. Pris vet jeg ikke enda, den må takle de aller fleste spill bra å ikke bli fette varm. Den må også være fra Milrab siden jeg er blakk Hvilken pc kan fungere for meg derfra? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Eneste som jeg synes ser grei ut er denne. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Å den vil fungere bra til spilling? Får du mye for pengene der eller burde jeg tilstrebe å skaffe meg penger å kjøpe et annet sted? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Eneste måten du kan få en bedre bærbar er å gå på multicom og konfigurere en av deres 17-tommers "bærbare" Prislappen der ville vel bli rundt 15k++. Merk deg at du vil sannsynligvis ikke kunne "makse" de hardeste spillene på en laptop. Det du får for penga synker drastisk etter 10 000 kr Lenke til kommentar
DEagleson Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er vanskelig å slå Asus G73JH når det gjelder ytelse i forhold til pris. Husk også å leste på linken under hvis det er noe du lurer på om Asus sin gaming serie. http://forum.notebookreview.com/asus-gaming-notebook-forum/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå