Thad Castle Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Sett deg selv i deres situasjon. Hadde du tuslet rundt i H&M dersom du hadde en formue på flere titalls millioner. Tror ikke det du. Lenke til kommentar
Didly Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Så en kar i dag som gikk i skjorte og værdens korteste shorts. Klarte ikke la være å le. det kalles stil.. 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Sett deg selv i deres situasjon. Hadde du tuslet rundt i H&M dersom du hadde en formue på flere titalls millioner. Tror ikke det du. Når jeg får lønning og kjøper klær, så stikker jeg ikke på Høyer eller noen andre drittbutikker. ENESTE forskjellen på Lacoste og H&M.. En jævla korkodille. Så en kar i dag som gikk i skjorte og værdens korteste shorts. Klarte ikke la være å le. det kalles stil.. Ja, sikkert stil. Men en jævla dårlig en! 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Oops.. Dobbelpost. Har ikke verdens beste nett. Pappa har ikke råd til et 500000 mbit-nett. Endret 22. september 2011 av TheSoapmaker 7 Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Oops.. Dobbelpost. Har ikke verdens beste nett. Pappa har ikke råd til et 500000 mbit-nett. Gjør som bærumsguttas pappaer : Ta opp et lån. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 ... Når jeg får lønning og kjøper klær, så stikker jeg ikke på Høyer eller noen andre drittbutikker. ENESTE forskjellen på Lacoste og H&M.. En jævla korkodille. ... Hvor finner jeg de "korkodillene" på H&M skjortene mine? 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 ... Når jeg får lønning og kjøper klær, så stikker jeg ikke på Høyer eller noen andre drittbutikker. ENESTE forskjellen på Lacoste og H&M.. En jævla korkodille. ... Hvor finner jeg de "korkodillene" på H&M skjortene mine? Morsomt! Krokodiller. Var det til å forstå nå? Eller må jeg finne en beskrivelse av hva det er også? Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har et par "faka" krokodilleskjorter så det går helt fint. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Da håper jeg at jeg møter på deg en gang. Syns det er like hver gang jeg ser krokodilleskjorter. "Jæh er så jævla kul ass! Har en krokodille på t-skjorta mi leeom! Læck æla ass! LØØ!" Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Sjansen for at vi treffes er betydelig høyere enn min oppfattelse av din evne til å se ironi. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Da snakkas vi etterpå da! Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Bada-da-da-dam! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg går både i H&M , Lindex og en drøss andre merker som er billige . Driter vel i hva andre syns , bare jeg kan føle meg komfortabel Jeg har en vinterjakke til 3000 kroner jeg ikke er helt fornøyd med , og vinterboots til 1500 som gnager noe så jævlig på ene foten . Penger ut av vinduet Men Lindex skjerfet til 99 ,- det er jeg utrolig fornøyd med Hilsen Mann Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) glem det Endret 22. februar 2012 av Lumpness Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg går i tøy som mamma&pappa kjøper i tyrkia typisk til meg, evt ting jeg får i julegave, eneste jeg kjøper selv er vel underbukser. Pros: Billigere kan det ikke bli, med mindre jeg får en reklame-avtale. Cons: Om jeg hadde brydd meg kunne "stilen" hatt no å si Så jeg topper dere h&m og lindex merkefreaks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå