Populært innlegg Laughing Madcap Skrevet 2. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Kom over et lite gullkorn på motedelen av forumet, kanskje ikke _så_ festlig, men jeg lo Eide en kar i dag, eller han eide vel egentlig seg selv. Var ute en tur for jeg måtte ned til hifiklubben i grensen å få ny strømforsyning til en sak i anlegget mitt. Så tok jeg en tur i Karl Johan etterpå. Da var det en kar på rundt 20år som gikk rundt i jeans med horribel passform og hettegenser, han så på meg også på sitt antrekk, da han så opp igjen så jeg tydelig at han ble flau Hva hadde du på deg? Hadde på meg dette, bare med en grå v-genser i tillegg. *bilde* Ehhh. Det der er en damejakke. Jakken folder til venstre, med knappen på venstre side og lomma på høyre. Herrejakker har knappene på høyre side. Skjønner godt hvorfor han ble flau om du gikk i det. Endret 2. oktober 2010 av Sebbe 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg Korka Skrevet 2. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. oktober 2010 Dette har vært oppe før. Og han som du quota sist der tok feil, siden bildet var tatt i et speil. Kthxbye 37 Lenke til kommentar
Populært innlegg Laughing Madcap Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 4. oktober 2010 haha! Da ble jeg selveid. 34 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Selveid er veleid. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. juli 2011 Ikke for å ta frem en gammal tråd, men jeg liker sægge-stilen bedre enn den JÆVLA fisefine homsestilen til enkelte mannfolk/pappagutter i Oslo... Det har begynt å komme små grupper av de i Trondheim og Stavanger også, syns ikke det er så jævlig kult jeg ass... 16 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Enig der, det verste jeg vet er "metrosexual"- og emo.stilen. De er så store idioter at de ikke klarer å finne sin egen stil, men må kopiere andre (homofile menn og gothere, respektivt) og kaller det noe annet for å føle seg litt bedre. Sæggere er da i det minste litt mer originale, selv om jeg synte det også ser latterlig ut. Btw hvorfor emo-kidsa må kalle det noe annet for å føle seg bedre har jeg aldri skjønt. Er ikke hele konseptet at alt er så trist og tragisk? Så burde de ikke streve for å føle seg verre? Og om alt er så trist som de vil ha det til og de kopierer goth-stilen, hva skiller dem fra gothere egentlig? Endret 14. juli 2011 av vikingkylling 4 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Noe galt med Bærum stilen?? Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-93156 Skrevet 15. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2011 Ja 27 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. Lurk Skrevet 15. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2011 Som? 12 aar gamle gutter som deg. 25 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Er 12 år gamle gutter en stil? wtf lxm er snart 14 btw Er ikke alle her i Bærum som går med brunkrem og sleik.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-93156 Skrevet 15. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2011 Du hjelper ikke saken din... Bærumstilen er den stilen hvor norges ryggrad kommer frem når sola skinner med boblejakke, rosa skjorter, solbriller fra Paris, og trange olabukser og viser frem hvor mye kuk pappa har sugd for å kunne gi ungene deres litt for mye penger. Det er ikke klesstilen og valg av farge på buksa som gjør at jeg misliker den, de ser jo bra ut, det kan sikkert Jan Thomas skrive under på, problemet er bare skuldrene klærne henger på, arrogante små brune skuldre. Når en 19 åring kjøper seg en bukse til 3800 og en t-skjorte til 1000 er det ikke fordi de var så jævla fine, men fordi det viser at noen i familien har penger. At Stordalen går rundt i dresser som koster noen månedslønner for en vanlig arbeider er greit, det har han gjort seg sånn halveis fortjent til, men at en 19åring skal gå rundt fordi FAREN har vært heldig med noen aksjer en eller annen gang gjør meg kvalm. Skal man vise seg frem burde man gjøre det ved egne prestasjoner, du ser ikke en fotballspiller med millionlønn fordi kompissen spille på Chelsea! I tillegg skal disse bærumsguttene alltid være så jævla cocky, og alt annet enn 5-stjernes er så jævlig dårlig, buhu, kom dere til helvette vekk fra samfunnet og sett dere i kjelleren, med boblejakke og lue på, midt på sommeren, i 30 varmegrader! De 2 bærumsguttene som omkom i båtulykke forleden kan kun skylde på seg selv og deres uvitenhet, men går alt sin gang blir båtprodusent saksøkt for manglende idiotsikring for idiotstyring... 21 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Så en kar i dag som gikk i skjorte og værdens korteste shorts. Klarte ikke la være å le. 4 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Du hjelper ikke saken din... Bærumstilen er den stilen hvor norges ryggrad kommer frem når sola skinner med boblejakke, rosa skjorter, solbriller fra Paris, og trange olabukser og viser frem hvor mye kuk pappa har sugd for å kunne gi ungene deres litt for mye penger. Det er ikke klesstilen og valg av farge på buksa som gjør at jeg misliker den, de ser jo bra ut, det kan sikkert Jan Thomas skrive under på, problemet er bare skuldrene klærne henger på, arrogante små brune skuldre. Når en 19 åring kjøper seg en bukse til 3800 og en t-skjorte til 1000 er det ikke fordi de var så jævla fine, men fordi det viser at noen i familien har penger. At Stordalen går rundt i dresser som koster noen månedslønner for en vanlig arbeider er greit, det har han gjort seg sånn halveis fortjent til, men at en 19åring skal gå rundt fordi FAREN har vært heldig med noen aksjer en eller annen gang gjør meg kvalm. Skal man vise seg frem burde man gjøre det ved egne prestasjoner, du ser ikke en fotballspiller med millionlønn fordi kompissen spille på Chelsea! I tillegg skal disse bærumsguttene alltid være så jævla cocky, og alt annet enn 5-stjernes er så jævlig dårlig, buhu, kom dere til helvette vekk fra samfunnet og sett dere i kjelleren, med boblejakke og lue på, midt på sommeren, i 30 varmegrader! De 2 bærumsguttene som omkom i båtulykke forleden kan kun skylde på seg selv og deres uvitenhet, men går alt sin gang blir båtprodusent saksøkt for manglende idiotsikring for idiotstyring... Svært så muggen du var da. Hva gir deg egentlig rett til å dømme andre? Dette er generalisering på høyt nivå. Slettes ikke alle Bærumsgutter som er slik. Virker nesten som du er litt sjalu bare fordi de har penger... 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. juli 2011 Sa ikke at alle bærumsgutter er slik, sa at alle med bærumstil er slik, det er forskjell... Er ikke sjalu på livet deres, men skulle gjerne hatt mer penger, men ikke på den måten de får det. Jeg har ikke respekt for personer som mottar penger for arbeid de ikke har gjort, eneste unntak er vel lottovinnere, de skal få ha pengene sine. 19 åringer burde ikke gå rundt i klær som koster en ukeslønn, men det skjer, synd trist leit... 13 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 100% Enig i Olsen her. Men jeg lurer uansett på hvorfor det er "feil" å bruke damejakke? Det ser da faenmeg ikke SÅ jævla annerledes ut? Bare fordi knappene er på "feil" side? Oh ladidah! 4 Lenke til kommentar
jarah Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Litt av noen problemer vi har her.... *sukk* (ref: aftenposten) Personlig synes jeg alle skal få lov til å kle seg som de vil. Hva angår det deg Mr. Olsen om nabogutten bruker dyre klær, han har da ikke gjort deg noe? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Litt morro at en som forsvarer idiotisk og unødvendig pengebruk, samtidig klarer å se på verdensbildet. Hadde folk brukt mindre penger på dyre dresser, dyr mat og biler kunne vi kanskje gjort noe for de som ikke har så mye... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå