andreas h Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 finnes det noen norske nettbutikker hvor man kan kjøpe tegneserier? leter etter samlebøker fra the boys, preacher osv. sjekket comic.no men allt jeg ville kjøpe var utsolgt.. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 capris.no pleier å funke ganske så bra. Lenke til kommentar
Morridini Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen grunn til at du må holde deg til Norge? Ebay og Amazon har gode utvalg, Amazon slår som regel Ebay på utvalg, men har dyrere frakt enn en del ting på ebay. Om jeg husker rett er det en selger på ebay fra USA, mycomicshop, som selger tegneserier hvor frakten starter på 9$, og øker med kun 40 cent per ekstra tegneserie ud kjøper, så skal du kjøpe kvantitet er slike selgere en god idé. Lenke til kommentar
andreas h Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 takk for svar. endte opp med outland.no play.com er jo også ganske bra, greie priser og gratis frakt. Lenke til kommentar
Gellyfusk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg bruker oftest play.com amazon.com/.co.uk og bookdepository.co.uk Book Depository har også fri frakt og veldig bra utvalg. Bedre på bøker etc. enn Play Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Liker QXL. Kjøper mye brukt gjennom den. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Litt nekro, men greit å samle de forskjellige butikk alternativene på ett sted. http://aliblabla.no/, ikke verden beste nettbutikk design, men den fysiske butikken er bra. Er sikkert bare å sende en e-post om nettsidene ikke holder mål. Butikken ligger på Bekkestua i Bærum. http://tronsmo.no/ , eller i kjelleren i butikken ved siden av Nasjonal galleriet i Oslo. Endret 20. mars 2012 av Crowly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå