jarah Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Høsten er ankommet for fullt her oppe i nord, og tenker å kjøpe vinterjakke tidligst mulig for å få tak i den jeg vil ha. Driver å spekulerer i å kjøpe en Canada Goose jakke, The Chateau Jacket (litt smalere, mindre lommer og mer beregnet for å gå i byen med). Er 16 år, kraftig bygd. Hva er deres generelle meninger om merket, fins det andre vinterjakker å se på også? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det kanon solid merke. Alt er av svært høy kvalitet. Har selv den "store" modellen, Mantra jakken. Om du husker ifjor så var vinteren brutal, jeg var ute og KOSET meg stort. Kjente ikke kulden eller vinden. Kunne vær ute i flere timer. Fins ikke andre vinter jakker spør du meg. Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det kanon solid merke. Alt er av svært høy kvalitet. Har selv den "store" modellen, Mantra jakken. Om du husker ifjor så var vinteren brutal, jeg var ute og KOSET meg stort. Kjente ikke kulden eller vinden. Kunne vær ute i flere timer. Fins ikke andre vinter jakker spør du meg. Du vil ikke angre. Bra å høre, fordi nå er det gjort! Pris 5100,- Canada Goose The Chateau Jacket Slik som Expedition Parka, lommene er litt annerledes, passformen er smalere De hadde bare én igjen, i størrelse L - heldig, eller hva? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehe, da var det "Meant to be!" Nå har du en jakke som vil vare i mangen år! Hvor kjøpte du det fra? Lenke til kommentar
jarah Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehe, da var det "Meant to be!" Nå har du en jakke som vil vare i mangen år! Hvor kjøpte du det fra? Kjøpte fra en butikk som heter Riccardo (selvstendig/ikke-kjede butikk i Bodø) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det ikke penger å spare på netthandel her? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Må støtte private butikker meiner nå jeg. Særlig lokale. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Netthandel av Canada Goose er jeg sterkt tvilsom til, ettersom sikkert over 50% er fake - har jeg hørt. Tror ikke prisen hadde variert så mye heller Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Vurderer å kjøpe Chateau parka jeg og, men er ingen butikker i Bergen som har den :S Så tror nesten jeg må ty til netthandel. Men hvor stor er du? Vet ikke helt om jeg må gå for M eller L, hadde ikke vært feil med et bilde heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå