Mumiene Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg har i det siste merket at Windows XP ikke oppdaterer seg når det gjelder hardiskplass La meg si det sånn jeg har 97.1 GB Totalt og mappen på HDen er 87.5 og windows sier jeg har 2 GB Ledigt ?????? Jeg har tømt bosskurven og jeg har ingen skjulte filer Og vist jeg brenner ut en CD på 700MB og sletter filen(totalt) så blir det ikke mer plass på den disken (uten at jeg må formatere den da stemmer alt) Men det skal jo ikke være på denne måten ??? Har dere noen ide om hva som er galt Takker for alle svar Hilsen Mumiene Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Kikk på denne, kanskje den forklarer litt: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;273588 Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Etter og ha feilsøk over alt jeg kan på min pc så fant jeg feilen Det var nok Norton AntiVirus 2003 Professional Edition som hadde tatt kontroll over min bosskurv så når jeg slettet de filene så tok den vare på en del filer sånn at alt ble ikke slettet slik de skulle Men bosskurven var tom så jeg måtte lete litt før jeg fant ut av det Jeg håper andre kan lære av mine svar Hilsen Mumiene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå