Martin-sama Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Aero-designet, eller hva nå enn jeg skal kalle det, har blitt skrudd av. Jeg har søkt det opp, og prøvd mye rart, men ingenting fungerer. Går jeg på Advanced system settings, og velger best mulig utseende, får jeg følgende beskjed: "The visual styles could not be applied". Det er ingen programmer jeg kjører som ikke tillater aero, og har også prøvd å bytte frem og tilbake med ulike temaer. Hva annet kan gjøres? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Tjenesten "Themes" bør kjøre og restart "Desktop Window Manager Session Manager". Endret 2. oktober 2010 av TCi Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 "Themes" kjører. Desktop Window Manager Session Manager, hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 "Themes" kjører. Desktop Window Manager Session Manager, hvor finner jeg den? Win + R -> services.msc Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Takker for svar! Men jeg foretok en system restore, da kom det tilbake. Ble nødt til det etter en annen fyr fikk meg til å rote litt med noen .dll-filer i system-mappen. Det var ikke så lurt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå