Tangier Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Fram til nå har så og si alle skjorter jeg har hatt, dvs vanlige skjorter, ikke penskjorter, vært i størrelse medium. De passer perfekt, i går kjøpte jeg ei skjorte på jack & jones, plukka først medium, men den var for stor, så tok jeg på med smallen, den så ut som den passa der og da. Når jeg skulle ta den på meg for å bruke den på byn i kveld så merker jeg at den faktisk er kjempestor, like stor som en annen skjorte jeg har som er størrelse large som jeg kjøpe på tilbud en gang og bare bruker på sommeren når jeg kan gå med den åpen... Har jeg bare hatt uflaks, eller skal skjorter være altfor store nå? Endret 2. oktober 2010 av Tangier Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men kan det være at du tidligere har kjøpt i barnestørrelser (og derfor brukt medium) og nå gått over til voksenstørrelser, og må derfor bruke S/XS? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Nei, skjorter skal ikke være for store. Størrelse varierer også fra merke til merke. Har aldri kjøpt på J&J så vet ikke hvordan deres størrelser er. Lenke til kommentar
Tangier Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 jeg er 22, så nei har ikke kjøpt barnestørrelser jeg har handla på j j før og da har det ikke vært slik, trodde kanskje det var ny mote eller noe :S Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Nå er det jo både tight fit, loose fit, comfort fit, normal fit og fåglarnavethva fit på skjortene innenfor de forskjellige størrelsene. Kanskje du har kjøpt en laus-fit'a skjorte? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Her i landet er det ikkje så utbreidd, men i utlandet kan du finne veldig snodige størrelser. Eg har spesielt merka meg Tyskland og USA. Kan kjøpe Large frå eit merke her i landet og Small i USA. For store klede har for øvrig vore på "moten" i fleire tiår, men det er riktignok mest i hip-hop/skate/osv-miljø. Kjøp skjorter og klær som passer. Endret 2. oktober 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 laus-fit'a Haha On Topic: J&J fører både sitt eget merke og et annet merke som heter Selected tror jeg, det kan jo være at de har forskjellige størrelser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå