Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Mitt navn er Sondre, og tenkte jeg skulle prøve å få oversikt over hvordan CoD miljøet på siden er. Var aktiv på forumet her for noen år siden, men da fikk jeg inntrykk av at det besto av mye casual gamers.

Den dag i dag spiller jeg i norges nest beste MW2 klan, på konsoll. Spiller for det meste Xbox, men er veldig kjente i PS3 communitet i Europa, ettersom vi kommer derfra opprinnelig. Er det mange som driver med GB spilling (gamebattles.com) eller lignende her, er det jeg vil spørre om?

Er også Norsk Community Manager på www.consolegaming.eu, så min jobb her er å rekruttere norske gamere til å komme inn i det kompetetive miljøet. Her vil du møte gamere fra hele Europa, "mostly" fra UK. Det tar en god del tid å bli brukbare, men det er så absolutt verdt det. Regner med at mange er lei av å spille publicgames, med alt dritet som det innebærer.

Om noen lurer på noe, er det bare å kontakte meg på skype eller MSN.

msn: sondre_yes_9[at]hotmail.com

Endret av Lommiss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...men da fikk jeg inntrykk av at det besto av mye casual gamers.

Man kan være casual gamer selv om man er med i en klan ;)

Vi var sist competitive på GRAW 2, men vi består stort sett av en gjeng gamlinger (30+) og hverdagen tillater dessverre ikke full satsing lenger så nå samles vi stort sett for å more oss public når vi har tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...